פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים הצטרפתי להוט מובייל בתשלום חודשי של 89 ש״ח. מאז ועד היום הסכום שהוט מורידה לי בכל חודש נע בין 130 ל 140 ש״ח. בחודש השני של הגביה, פניתי אליהם ואני חייבת לציין שתפסתי אותם רק לאחר נסיונות רבים מאוד, הם טענו שהתקשרתי לחו״ל וכן למספרי כוכביות כגון אגד ודן, אמרתי לפקידה שאין מצב שהתקשרתי לחול ולאגד או דן, בתגובה היא ביקשה ממני למלא בקשה לפירוט שיחות ורק לאחר שאקבל את הפירוט שיחות, לכאורה, זו תהיה ההוכחה לכך שלא ביצעתי את השיחות שהם טוענים שביצעתי ובהתאם לכך, הם יזכו אותי.מ. מיותר לציין שעבר כבר חודש וחצי מאז שביקשתי את הפירוט שיחות וטרם קיבלתי אותו. כמו כן, אני מקבלת מהם מיילים שאמורה להיות מצורפת חשבונית, אבל תמיד, משום מה, החשבונית ריקה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי חשבוני פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
לינוי זפרני- רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
מכתב תשובה נשלח במייל תגובה:
זיכוי כספי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה