פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר בשתי חשבוניות בסך 951.80 ש"ח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה חדשה יחסית בהוט מובייל(מסוף ספטמבר) וברשותי 3 קווים. באחד מהם אני משלמת 99 שח לחודש בעבור שיחות לחול ללא הגבלה. זמן קצר לאחר שהתניידתי להוט התקשרתי לשרות לקוחות בעניין קוד לקוח ובאותה השיחה גם ביקשתי תדרוך, כיצד להתקשר לחול דרך הוט מובייל. הנציגה אמרה לי שלשם כך עליי לחייג 013 לפני המספר... מאז ולמשך כחודש וחצי ביצעתי שיחות לצרפת באופן בו תודרכתי על ידיי הנציגה: דרך 013. כשהגיעה החשבונית עבור חודש נובמבר הבחנתי שחוייבתי ב 220.06 שח יותר . הייתי בטוחה שזו טעות וניסיתי להתקשר לשרות לקוחות...אני אומרת "ניסיתי" היות ומעולם , ובמשך ימים רבים,לא ענה לי שם איש מלבד מענה קולי שאמר "שמייד אענה".. בזבתי הרבה שעות בהמתנה מטופשת ומעצבנת על הקו ולשוא! משנואשתי כתבתי להם מייל דרך האתר. לאחר כשבועיים (!) חזרה אליי לפתע נציגה והסבירה שחייגתי לחול דרך 013 כשכל אותו הזמן זה בעצם היה אמור להיות 00! הסברתי לה שכך תודרכתי על ידיי נציגת החברה. והריי לא יעלה על הדעת שאשלם עבור שיחות לחול ללא הגבלה ואתקשר מיוזמתי דוקא דרך ספק אחר! יתרה מזאת, אני מנויה גם עם בזק בינלאומי על הקו של הבית ודרכם יש לי שיחות לחול בחינם! הנציגה הביעה צער על הבילבול והבטיחה שתעשה הכל בכדי לזכות אותי וגם שתחזור אליי תוך "יום יומיים" . מאז נעלמו עקבותיה. כמובן שבזמן זה כבר פסקתי כליל להתקשר לחול דרך הנייד וחיכיתי לראות את הזיכוי בחשבונית הבאה.
כעבור זמן קצר, לפני מספר ימים , הגיעה חשבונית נוספת ולדאבוני, במקום זיכוי קיבלתי חיוב יתר נוסף והפעם בסך 731.74 שח!!
עבור חודש דצמבר ולמשך פרק הזמן שבו עדיין לא הייתי מודעת להטעייה ושלא הצלחתי ליצור בו קשר עם אף נציג של החברה בשום דרך!!!! הרמתי שוב טלפון לשרות לקוחות והפעם, להפתעתי, גם נענתי אחרי זמן מה. נציגה בשם שירן שמעה את כל שאירע ויידעה אותי "שאין מה לעשות" ושכספי לא יוחזר לי. ביקשתי לדבר עם האחראי אך היא סרבה בכל תוקף להעביר אותי אליו. הסברתי לשירן שאני מסרבת בכל תוקף לשאת בכספי בעבור טעויות והתנהלות קלוקלת של החברה, שבכוונתי לפנות לכל גורם אפשרי כולל התקשורת, בכדי שיוחזר לי הכסף
וכמובן, שבכוונתי לנתק את המנוי של 3 הקווים שברשותי מהוט מובייל אך שירן המשיכה לטעון בלקוניות ש"אין מה לעשות"!
למחרת העלתי את תלונתי פעם נוספת במייל של אתר הוט מובייל. עברו יומיים ועדיין לא חזר אליי אף נציג! לא אנוח ולא אשקוט עד שיוחזר אליי מלוא הסכום בסך 951.80 שח שנלקח ממני בהטעייה ובמירמה! אם הוט מובייל עדיין לא יודעים... תם עידן הפריירים! כמו כן כמה טיפשי מצידם לאבד ברגע שלושה לקוחות בימים אלה של תחרות כה גדולה בשוק והריי את הכסף הם יצטרכו להחזיר לי בסוף בעל מקרה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בסך 951.80 שח פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
מכתב תשובה נשלח ללקוחה תגובה:
זיכוי יחסי עבור 2 תקופות חיוב אחרונות וחיוב עבור תקופה אחת ראשונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה