פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מ-0 ש"ח, ל- 4,089 ש"ח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

“הוט מובייל”:
מ-0 ש"ח עבור שלושה חודשים
ל- 4,089 ש"ח (ארבעת אלפים שמונים ותשעה ש"ח)
עבור שלושה חודשים


א.ג נכבדים, בתאריך ה-18 באוקטובר התקשרתי כדי לבקש להתחבר ל"הוט מובייל", אני ובעלי הטרי. בתאריך ה-22 באוקטובר בשעות הערב המוקדמות הגיע שליח עם סים. בתאריך ה- 23 באוקטובר התחברנו בעזרת נציג טלפוני. שאלתי אם אנו נקבל את המבצע של שלושה חודשים חינם (עד סוף 2012 חינם). הנציגה טענה שהמבצע התחיל ב-22 ואנו הצטרפנו ב-18. אני אמרתי שבעצם רק התחברנו עכשיו. בכל מקרה אמרתי, אם כך, אנא בטלי את העסקה, אנחנו נחכה למבצע אחר. אני עברתי מאורנג'- שירות מעולה אך יקר יותר, ובעלי עבר מפלאפון, אותו סיפור. מכיוון שהתחתנו חודשיים לפני ההוצאות היו גדולות ונאלצנו לעבור מחברות ששירתו אותנו נאמנה שנים. הנציגה הבטיחה שנקבל עד סוף 2012 חינם. עוד נציגה אחת לפחות הבטיחה את אותו הדבר לאחר שהתקשרתי לוודא את העסקה. הנציגה לקחה כתובת אימייל, כרטיס אשראי ואת כל הפרטים הדרושים.

עבר חודש. עברו חודשיים. עברו שלושה חודשים. לא קיבלנו שום חשבונית ושמחנו - הרי אנחנו לא משלמים!

בתאריך ה-5 לפברואר, למרבה הזעזוע, עברתי על חשבון הויזה שלי ומצאתי חיוב מחברת "הוט מובייל" על סך 3,125.80 על חודש דצמבר בלבד!!! זהו סכום המשכורת החודשית שלי!
מצאתי חיוב של 717.78 ש"ח על חודש נובמבר.
246.06 ש"ח על חודש אוקטובר.

התקשרתי לנציג "הוט מובייל" בתאריך ה-6 לפברואר וסיפרתי את סיפורי. הנציגה, שמנעה ממני בכל צורה ואופן לדבר עם מנהל הסבירה: אני חייגתי לחו"ל ושילמתי על כל דקה 2.5 ש”ח. אבל איך? שאלתי, אנחנו בחבילה ללא הגבלה! לא, אבל אתם חייגתם קידומת 012. מה הייתי אמורה לחייג? שאלתי. 00! אבל לא נאמר לי ולא נכתב לי ולא נודע לי, רק עכשיו! איך ייתכן רק עכשיו את מודיעה לי דבר כזה? טענתי. האם את באמת חושבת שאני אייצר לי חשבון מפלצתי לאחר שעברתי אליכם מחברה טובה כדי לחסוך כספים? לא ייתכן ששנינו פשוט לא הבנו מה שקרה! ועוד - היכן החוזה? התנאים? ההוראות? ההנחיות?
הנציגה אמרה - קיבלת חשבונית.
לא, לא קיבלתי חשבונית. הרי אנו לא משלמים, או כך חשבתי.
לא, טענה אורפז מצוות ארבע, את אמורה לקבל חשבונית על אפס שקלים. ומצטערת, לא הגיעה לך ההטבה. ושלחנו לך חשבונית.
לאיזה מייל, שאלתי.
אורפז הקריאה לי מייל שבו אות מיותרת! המייל היה שגוי!
בעלי אמריקאי ואני דוברת אנגלית ברמת שפת אם. אני יודעת לאיית ומקבלת אינספור מיילים עסקיים ופרטיים לכתובת שמסרתי.
אך החשבונית לא הגיעה.

לסיכום- 1
. הובטח לנו שנקבל שלושה חודשים חינם, אך אני מרגישה כי זה הובטח רק כדי שנצטרף מהר ועכשיו. ההטבה לא ניתנה.
2. מכיון שהאמנו שאנו מקבלים הטבה, לא חשבנו שתגיע חשבונית. בפועל, החשבונית נשלחה לכתובת שנציגת המכירות טעתה בה. מה שקרה, שעבר חודש ועוד חודש שבו גם בעלי וגם אני עובדים ימים כלילות כדי לשלם את הוצאות החתונה והמגורים המשותפים, שבהם נלקח מחשבוני סכום עתק שלא הייתי מודעת לו.
3. אינני זוכרת שקיבלתי הנחייה לחייג 00. והיה אם לא הובטח לי לחינם שאני לא משלמת + נציגת השירות הייתה לוקחת מייל מדוייק, היינו מבחינים כבר בחודש רושטובר שחלה טעות או אי הבנה ופועלים בעניין. כמו כן, איזה מין תעריף זה, 2.5 ש"ח לדקת שיחה לאירופה? מי משלם תעריף שכזה כיום? אני תוהה. זה מה שאנו שילמנו כשחייגנו למשפחותינו לחו"ל.
4. מהתאריך 6 לפברואר הובטח לי שתוך שלושה ימי עסקים, יחזור אליי מנהל מטעם "הוט מובייל" לאחר שהקשיב להקלטות וברר את העניין. דבר לא קרה.
5. ניגשתי בתאריך ה-12 לפברואר למרכז שירות של “הוט מובייל” בירושלים. נציג השירות טען שהוא שומע יום יום סיפורים כאלה, אין לי טעם בכלל לבקש מנהל, אף אחד לא יעזור לי, רק נציג תלונות הציבור של “הוט מובייל”. כלומר, עוד חצי יום חופש שלקחתי מהעבודה היה לשווא.

אנו מבקשים, לטפל בעניין מיד. אנחנו מערערים על החיוב הזה ומעוניינים להקשיב לשיחות ולרדת לשורש העניין. אנו שילמנו, משלמים ונשלם עבור שירות הוגן ומוצר טוב ומעולם לא חלקנו או עירערנו. אך עתה אנו עושים זאת. אנו מבקשים ביטול התשלומים על אוקטובר-נובמבר-דצמבר. הובטח לנו שנהנה משלושה חודשים חינם, אך הובטח לשווא.

גם אם טעינו. לא שמענו. לא הבנו איך מתקשרים לחו”ל - עדיין שלושה חודשים נגבה מאיתנו סכום מופרך, ועקב הטעות במייל של הנציגה, החשבונית מעולם לא הגיעה אלינו וכך פשוט הוראת הקבע המשיכה לזלול לנו כסף מהחשבון.אנו מצפים מ”הוט” שישלמו את החשבון ל-012 , מכיוון שהחיוב הזה הוא תוצאה של שרשרת טעויות של נציגות שירות “הוט” .

בכבוד רב, מיכל כהן - 0549-462-862
עוגמת נפש, עלבון, כספי, סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה