פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה גבוהה מחברת הסלולר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:

אנו 3 מנויים בחברה הנ"ל (אמא ו2 בנות) כאשר
מנוי 1 (האמא) - מנויה לחבילה בלתי מוגבלת ב-90שח לחודש
מנוי 2 ו-3 (הבנות) - מנויות לפי 10 אג לדק'

בחשבון הקודם (ינואר), החברה גבתה מאתנו כ-623 ש"ח ולמרות שפנינו אליה בתאריך 05-02-2013 ונאמר לנו שקרתה טעות שוב גבתה החודש מעל 867 ש"ח .
מס תלונה בחברת hot mobile : 828969 :

נפתחה קריאה מול החברה הנ"ל ב-05.02.2013 , נאמר לנו שהטעות נבעה מהחלפת חבילות בין שלושת המנויים ויצא שהילדה שבקושי משתמשת החזיקה בחבילה הבלתי מוגבלת והאמא עם החבילה של הילדה. הוחלטו 2 דברים :
א) לתקן במיידית את החלפת החבילות
ב) העברה לגורמים רלונטים ע"מ לקבל החזר כספי
סיכום :
א) על פניו לא נעשה דבר כיון שחשבון החודש הבא עוד יותר גבוה
ב) כמעט בלתי אפשרי לדבר עם השירות
ג) היום השירות עדיין מברר
אשמח מאוד אם תוכלו לעזור
בזבוז זמן , עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון טעות החברה והחזר ספי מידי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, הוט מובייל שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתך בוצעה בדיקה חוזרת במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי עקב תקלה, חברתנו חייבה את חשבונך בגין חבילה שגויה למנוי שברשותך 050-8567214.
בהתייחס לחיובי היתר,יובהר כי בשיחה שקוימה עם נציג חברתנו בוצע שינוי חבילה בהתאם לדרישתך החל מיום 5.2.2013.
תגובה:
כמו כן, מטעמים שירותיים חברתנו נאותה לזכות את חשבונך בגין הפרשי חבילות בסך של 427.86 ₪ כולל מע"מ בגין חשבונית ינואר 2013 וזיכוי נוסף בסך של 663.41 ₪ כולל מע"מ בגין חשבונית פברואר 2013 , הזיכוי כאמור יועבר לאמצעי התשלום המעודכן במערכות חברתנו.
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לך.

בברכה,
פניות הציבור
הוט מובייל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה