פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בוצע ביטול עיסקה וממשיכים לחייב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, קניתי אייפון 4S ויום למחרת הגעתי להחזיר את המכשיר ולבצע ביטול עיסקה. נתנו לי טופס על ביטול עיסקה + ח-ן זיכוי שבפועל לא ביצעו את הזיכוי וממשיכים לחייב אותי כבר 9 חודשים כאשר המכשיר בכלל אצלהם. לאחר פניות מרובות שום דבר לא עוזר. אנא עיזרו לי. תודה מראש
כספי סוג הנזק :
רוצה שיחזירו לי את כספי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
יוליה מיסלבסקי , רכזת פניות הציבור, הוט מובייל שם ותפקיד:
ראשית תודה על פנייתך לחברתנו.
בהמשך לפנייתך בוצעה בדיקה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו, כי עקב תקלה לא זיכתה חברתנו את חשבונך בגין ביטול העסקה עבור המכשיר שרכשת מחברתנו, במועד שהובטח לך.
יודגש כי בשיחה שהתקיימה עמך ביום 12.05.2013, הוסבר לך כי הזיכוי כאמור, בסך של 3,780 ₪ כולל מע"מ, הועבר לחשבונך ביום 24.04.2013. הינך צפוי לראות את הזיכוי תוך 14 יום באמצעי תשלום המעודכן במערכות חברתנו.
כמו כן, בהמשך לבקשתך בשיחתנו כאמור נותק מספרך053-8308313 משירותי חברתנו ביום 12.05.2013.
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לך.
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.
תגובה:
מר גאיגי יעקוב זוכה בגין ביטול העסקה בסך של 3,780 ₪ ביום 24.04.2013 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה