יוליה מיסלבסקי , רכזת פניות הציבור, הוט מובייל |
שם ותפקיד: |
ראשית תודה על פנייתך לחברתנו.
בהמשך לפנייתך בוצעה בדיקה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו, כי עקב תקלה לא זיכתה חברתנו את חשבונך בגין ביטול העסקה עבור המכשיר שרכשת מחברתנו, במועד שהובטח לך.
יודגש כי בשיחה שהתקיימה עמך ביום 12.05.2013, הוסבר לך כי הזיכוי כאמור, בסך של 3,780 ₪ כולל מע"מ, הועבר לחשבונך ביום 24.04.2013. הינך צפוי לראות את הזיכוי תוך 14 יום באמצעי תשלום המעודכן במערכות חברתנו.
כמו כן, בהמשך לבקשתך בשיחתנו כאמור נותק מספרך053-8308313 משירותי חברתנו ביום 12.05.2013.
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לך.
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.
|
תגובה: |
מר גאיגי יעקוב זוכה בגין ביטול העסקה בסך של 3,780 ₪ ביום 24.04.2013 |
פתרון: |
|
|