פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר כואב לחברה,זילזול ושקרים!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ניידתי להוט מובייל. חתמתי על חוזה בקניון אמרו לי מעבר מתבצע יום למחרת בין 11.00 ל 14.00
יום למחרת כמו שסוכם אני מחכה לניוד. בסביבות שעה 14.30 אני מבין שסים שלהוט מובייל פעיל והכנסתי אותו למכשיר. אחרי איזה כמה שעות היה נראה לי מוזר שאף אחד לא מתקשא לכן התקשרתי לאחד החברה מעבודה והוא אומר לי שמנסים להשיג אותי מעבודה כבר כמה שעות ולא מצליחים. ואז מתברר לי שחברת הוט חיברו אותי לשרות שלהם אך מספר שלי לא עבר. לכן אני ואישתי (עברנו יחד עם אותה בעיה) מנותקים מעולם. שהתקשרתי לשרות לקוחות של הוט נאמר לי שלא יודעים ךמה זה קרה אבל כן רואים בעיה ויטפלו בה בהקדם האפשרי. דרשתי לדבר עם מנהל אך נאמר לי שיחזור אלי מנהל תוך 3 שעות. עד היום אני מחכה...עבר כבר 3-4 יום.
אני דורש פיצוי והתנצלות. זה ממש שרות גרוע ומזלזל!!!
כספי סוג הנזק :
פיצויי כספי והתנצלות רשמית מהחברה. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה