פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר זיכוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש ינואר ביקשנו להיתחבר לחברת HOTמובייל. רצינו לגשת לסניף בשביל לקבל את הSIM אבל נאמר לנו שאת הסים אפשר לקבל אך ורק דרך דואר. הנציג מהמכירות לקח את כל הפרטים הנדרשים וגם את הכתובת. ואמר שבעוד יומיים שלושה הסים אצלנו. עברו שלושה ימים שום דבר לא הגיעה. התקשרתי אמרו לי לחכות עד 3 ימים בעד שלושה ימים שוב שום דבר לא היהי בדואר, התקשרתי שוב אמרו לי ששולחים לי שוב את הסימים ושאם בעד שבוע לא יגיעו להיתקשר שוב. בעד שבוע שוב לא הגיעה כלום אמרו לי תחכי שוב שבוע הם בדרך אליך. אחרי עד שבוע התקשרתי שוב ואמרתי אני רוצה לבטל את הזמנה כי עברו שלוש שבועות ושום דבר לא הגיעה אני כבר לא מעוניינת אני רוצה להיתחבר לחברה אחרת. הנציג אמר לי אין בעיה אבל יכול להיות שאת תחוייבי בעבור סים. שאלתי למה אם אני לא קיבלתי כלום, אמרו לי אבל בכל זאת יכול להיות שתחוייבי, תתקשר אלינו שוב פעם ואנחנו מייד ניתן לך זיכוי . כאבור שבועיים ראיתי בפירוט של כרטיס אשראי שחוייבתי ב 49 ש"ח עבור סים.התקשרתי ואמרו לי אין בעיה אנחנו ניתן לך זיכוי . אבל לאחר שבועיים אני מקבל את חשבונית מס /קבלה אל סכום 49 ש"ח.
אני שוב מתקשר לחברה ואמרת להם שדיברתי איתכם ואמרתם שאתם כבר רושמים לי זיכוי אז למה שלחתם את חשבונית מס / קבלה? ובמחשב בכלל לא רועים שום זיכוי. נתתי את מספר פניה ואת השם של הנציג שדיברתי איתו ונאמר לי בגלל שהנציג לא לא רשם נכון את הפניה אז לא מזכים אותי . שאלתי אז מה לעשות? הנציגה אמרה לי אין לך מה לדעוג אני יעזור לך נתתי שוב את כל הפרטים שלי והיא אמרה שהפניה תטופל. לאחר שעה רציתי לבדוק אם הפעם הפניה היא נרשמה נכון , התקשרתי ואמרו לי שאני חייב לשלוח פירוט של כרטיס אשראי שלי ושכתוב שם שחוט מובייל חייבה אותי ב 49 ש"ח. שאלתי למה לא אמרו לי את זה קודם ואם שלחתם לי חשבונית מס /קבלה זה אומר שכן חייבתם אותי אז למה אני צריכה לשלוח פירוט של כרטיס אשראי הנציגה אמרה שהיא לא יודעת למה לא אמרו לי את זה קודם ושזה נוהלים של חברה שאם אני לא ישלח את פירוט כרטיס אשראי לא יטפלו לי בפניה . בסוף של דבר אין סים ואין כסף:(
כספי סוג הנזק :
לקבל את הכסף שלי חזרה פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
אור פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין ולשביעות רצונו. תגובה:
הלקוח חויב בגין רכישת סים בסך של 49 ש"ח כולל מע"מ, עם זאת בשיחתנו עימו דחה את קבלת הזיכוי שהוצע לו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה