פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלה עבור רכישת המכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
פניתי למרכז שרות הלקוחות בתאריך 17 בפברואר על מנת להוציא קבלה עבור רכישת המכשיר בקבלה עבור הרכישה של המכשיר.
היום 18 במרץ ועדיין לא קיבלתי תשובה. כל פעם שאני פונה לשרות הלקוחות אני מקבלת תשובה שבקשתי בטיפול. כמה זמן ועצבים אני אמורה לבזבז ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליחת קבלה באופן מיידי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה