פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי+חיובים שגויים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה בהוט מובייל מחודש יוני 2012 ומאז בכל פניה לממוקד אני נתקלת בנציגי שרות שלא יודעים לתת שרות! זה מתחיל משפת דיבור לא ראויה ומסתיים באי סגירת מגל טיפול וזלזול. פניותי הרבות הן בגלל חיובים וחש' אשר חלק גדול מהנושא זה אי קבלת חש' למרות שביקשתי מס' פעמים לקבל כל חשבונית וחשבונית לכתובת הדואר שלי ומסתיים בכך שהחיובים אף פעם לא תואמים את הסיכום שלי מולם.הפניה האחרונה שלי היתה בגלל חיוב כפול עבור חודש אחד. ב-18.2 חוייבתי 51.55ש'ח וב-21.2 חוייבתי 89 ש'ח למרות שבסיכום שלי מ-18.1 סגרתי עיסקה על 49ש'ח. לטענתם בשרות אני מדמיינת או הוזה ואין חיובים כאילה וגם לא היו.בחברת הוט מובייל טוענים שהחיובים שלי הם בדיוק 49ש'ח ולא אגורה יותר אך שבאשראי החיובים שונים בהרבה.בניסיון רב שלי לפתור את הסגה הזו אני פשוט לא מקבלת מענה. הגעתי למס' שיחות מנהל ואף בפנייתי האחרונה שוחחתי עם מנהל מוקדבשם חיים שגם הוא ראה את הטעויות והבטיח לברר מה סיבת הטעות ולזכות אותי בהפרשים ואף לפצות בהתאם אך לצערי זה לא קרה. גם אותו מנהל מוקד בשם חיים ממוקד נצרת באותו מעמד שיחה סגר את הפניה ואז שוב הייתי צריכה להתחיל מחדש לספר לעשרות נציגים את הסיפור ושוב לא קיבלתי פתרון ומענה שלא נדבר על שיחות רבות שניתקו לי בפנים גם מצד נציגי שרות וגם מצד מנהלים ששוחחתי איתם. (לדוגמה נציגה בשם שירלי שביקשה שאמתין כדיי "לברר" את הנושא אך בפועל ניתקה לי את השיחה ועד למנהלת בשם אלינה שלא נתנה לי מענה ופתרון בשיחה וגם היא העבירה אותי להמתנה מרובת זמן ולבסוף ניתקה לי את השיחה בפנים)
אבקש לטפל בפנייתי בצורה הטובה ביותר ואף לטפל בחומרה בנציגים והמנהלים שנגעו במנוי שלי אך לא פתרו את הנושא.
עוגמת נפש+כספי+בזבוז זמן. סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מדיאה רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
1.בהמשך לפנייתך בוצעה בדיקה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי הצטרפת לרשת חברתנו ביום 17062012 בחבילת 89 ₪, עבור מנוי אחד.
2.ביום 15012013.בוצע שינוי חבילה לחבילת 49 ש"ח למשך 4 חודשים.
על כן חשבונית פברואר היא יחסית.
3.עוד עולה מהבדיקה כי החיובים בחשבונך תקינים.
4.חשבוניות החיוב מיום הצטרפותך לחברתנו, נשלחו לכתובת הדוא"ל שמעודכנת במערכות חברתינו.
5.לצערנו, חרף כל המאמצים לא עלה בידינו להשיגך טלפונית עד למועד שליחת מכתב זה, על מנת להסביר לך בע"פ את האמור לעיל במכתבנו.
אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.
בברכה,
מדיאה
רכזת פניות הציבור
הוט מובייל
תגובה:
חשבוניות החיוב מיום ההצטרפות נשלחו אל כתובת הדוא"ל של גב' נעמה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה