פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין כרטיסי סים שהוחזרו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש ינואר הזמנתי 2 כרטיסי סים של הוט מובייל. כשקיבלתי אותם ניסיתי להתקין את אחד מהם על המכשיר שלי. לאחר שיחות רבות עם מוקד השירות התברר לי שאין קליטה באיזור מגורי ושאין באפשרותי להשתמש בשירותי חברת הוט מובייל. במוקד נמסר שעלי להחזיר את כרטיסי הסים בתוך 14 יום ולא יחייבו אותי כלל בגין כרטיסים ושימוש. כמובן שנאלצתי להזמין (ולשלם) כרטיס סים מחברה אחרת ולהמתין שבוע עד לקבלת הסים, ולהיות ללא פלאפון במשך אותו השבוע. החזרתי את הכרטיסים (אחד סגור ואחד פתוח) למוקד מכירה בכפר סבא, רחוב התע"ש בתוך 14 יום. חברת הוט מובייל חייבה את כרטיס האשראי שלי בגין שירות שלא קיבלתי בסכום כולל של 126.4. סכומים שלא ברורים לי עד היום וגם במוקד לא ידעו לפרשם. כמובן שמחודש ינואר ניסיתי להתקשר אליהם פעמים רבות, שלחתי בפקס את פירוטי כרטיס האשראי בהם ניתן לראות את החיובים, שלחתי במייל העתקים+החוזה שרכשתי (חבילה של 9.9 ש"ח). ועד היום לא קיבלתי מענה הולם וזיכוי כספי. בכל פעם אומרים לי שיחזרו אלי וטרם עשו זאת.

אודה לעזרתכם
בכבוד
לירון שלום
054-6335775
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתך שבנידון, ובהתייחס לבקשתך לקבלת זיכוי בגין שני הסימים שנרכשו על ידך מחברתנו - יובהר כי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, החזר כאמור הינו בכפוף לכך כי לא בוצע שימוש כלשהו בסימים וכי יוחזרו לחברתנו באריזתם המקורית.
עם זאת מטעמים שירותיים חברתנו אפשרה זיכוי בגין הסימים ושודר לחשבונך זיכוי בסך של 76.40 ביום 24.4.2013.
תגובה:
יתרה מזאת, בפנייתך לפניות הציבור ובשיחה שקוימה עמך ביום 4.6.2013 הופק עבורך זיכוי נוסף בסך של 49.01 ₪ כולל מע"מ, מאחר והזיכוי שקיבלת הינו נמוך ממה שסוכם עמך, הזיכוי כאמור יועבר לחשבונך בחשבונית העוקבת .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה