פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה עבור כרטיס סים שלא התקבל עקב ביטול עיסקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחמישה חודשים ביקשתי לעשות ניוד לחברת הוט מובייל. טרם ביצוע העסקה וטרם קבלת כרטיס הסים ביטלתי את העסקה על פי מדיניות הביטולים של חברת הוט מובייל. למרות זאת, חייבו אותי בעלות הכרטיס. כבר חודשיים וחצי אנו מבקשים לקבל החזר, אך לא מצליחים. שלחנו אין ספור פקסים עם כל הטפסים הנדרשים, אך מטרטרים אותנו מנציג אחד לשני עד כדי יאוש.
עצבים!!! סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית ברצוני להודות לך על פנייתך.
בהמשך לפנייתך לפניות הציבור הופק עבורך זיכוי בסך של 49.01 ₪ כולל מע"מ, הזיכוי כאמור יועבר לחשבונך בחשבונית העוקבת .

נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד.
תגובה:
זיכוי שיועבר לכ"א פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה