פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות שאני משלמת ביטוח מקיף למכשיר דורשים ממני 300 ש"ח על תיקון . נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
שכון ד' אזור תעשיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי קו בהוט מובייל שרכשתי עבור הבת שלי . רכשתי אצלם גם מכשיר גלאקסי 3 במזומן (3600 ש"ח) וביקשתי לעשות ביטוח מקיף למכשיר . כל חודש אני מחוייבת בסך 54.98 ש"ח לא כוללל מע"מ עבור שירות תיקונים מקיף למכשיר- כפי שכתוב בחשבונית) . בפועל הגעתי לחברה על מנת לתקן סדק במסך של המכשיר ואז נאמר לי שאני צריכה לשלם 300 ש"ח לתיקון . כל טענותי על כך שיש לי ביטוח מקיף למכשיר לא התקשבלו ובלל לא התייחסו אלי , נאמר לי לא תשלמי לא יהיה תיקון. לשאלתי איפה זה כתוב שאני צריכה לשלם השתתפות עצמית - נאמר לי שלא כתוב ואני לא חתומה על כך אבל זאת המדיניות . אמרתי להם שאם לא נאמר לי אחרת ולא הוחתמתי על משהו אחר אני זכאית לתקיון המכשיר . כמובן שלא קיבלו את הדבריי ונפנפו אותי מהחברה . כמובן שלא השארתי את המכשיר ועד שלא יתקנו לי את המכשיר ללא עלות אני לא ירפה מהם ואתלונן איפה שרק אוכל . עשיתי את זה גם במועצה לצרכנו ואני עדין ממתינה לתשובה .
כספי סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה