|
|
|
|
|
|
למרות שאני משלמת ביטוח מקיף למכשיר דורשים ממני 300 ש"ח על תיקון . |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
טבריה |
כתובת: |
שכון ד' אזור תעשיה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
יש לי קו בהוט מובייל שרכשתי עבור הבת שלי . רכשתי אצלם גם מכשיר גלאקסי 3 במזומן (3600 ש"ח) וביקשתי לעשות ביטוח מקיף למכשיר . כל חודש אני מחוייבת בסך 54.98 ש"ח לא כוללל מע"מ עבור שירות תיקונים מקיף למכשיר- כפי שכתוב בחשבונית) . בפועל הגעתי לחברה על מנת לתקן סדק במסך של המכשיר ואז נאמר לי שאני צריכה לשלם 300 ש"ח לתיקון . כל טענותי על כך שיש לי ביטוח מקיף למכשיר לא התקשבלו ובלל לא התייחסו אלי , נאמר לי לא תשלמי לא יהיה תיקון. לשאלתי איפה זה כתוב שאני צריכה לשלם השתתפות עצמית - נאמר לי שלא כתוב ואני לא חתומה על כך אבל זאת המדיניות . אמרתי להם שאם לא נאמר לי אחרת ולא הוחתמתי על משהו אחר אני זכאית לתקיון המכשיר . כמובן שלא קיבלו את הדבריי ונפנפו אותי מהחברה . כמובן שלא השארתי את המכשיר ועד שלא יתקנו לי את המכשיר ללא עלות אני לא ירפה מהם ואתלונן איפה שרק אוכל . עשיתי את זה גם במועצה לצרכנו ואני עדין ממתינה לתשובה .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|