פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה ממשיכה למרות שבוטלה העסקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים ב 8.3 רכשתי מנציגת מכירות של הוט מובייל באחד הדוכנים טלפון נייד. נציגת המכירות שמכרה לי אותו אמרה שהמערכות פועלות לאט ויקח חצי שעה עד שכרטיס הסים יכנס לפעולה. כרטיס הסים מעולם לא פעל. ולאחר כמה טלפונים לחברה החזרתי את המכשיר ב 11.3,שלושה ימים אח"כ, וביטלתי את העסקה.(בנקודת שירות ביטלתי והחזרתי את המכשיר) שילמתי 38 שח" עמלת ביטול.
מאז לא בוטלה העסקה. העסקה הינה ל36 תשלומים. כיוון שלא מדובר בהוראת קבע, חברת האשראי לא יכולה לבטל לי את העסקה (הייתה בפירוט עסקאות בכרטיס האשראי גבייה על דמי שימוש אבל את זה יכלה חברת האשראי לחסום לי). פניתי פניות חוזרות ונשנות להוט מובייל, שלחתי פקסים עם "הוכחות" שביטלתי את העסקה ופירוט דפי חשבון שהגבייה ממשיכה אך עדיין בבירור עם חברת הסליקה שלהם, הם לא ביטלו את העסקה המדוברת.

כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה מיידית פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
מבדיקת הנתונים במערכת ולאחר שיחה עם הגב' אלפמן, העסקה בוטלה וחשבונה זוכה באופן מלא ולשביעות רצונה. תגובה:
ביטול עסקה + זיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה