פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת וסבירה של הוט מובייל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נגב 3 קריית שדה התעופה כתובת:
תיאור הבעיה:
ערב טוב ! מתנצל מראש על הסיפור הארוך!

בחודש מאי פניתי לחברת הוט מובייל (הייתי לפני כן מנוי של רמי לוי תקשורת) וביקשתי להצטרף אליהם .שוחחתי בטלפון עם נציגת שירות והיא לקחה ממני מספר פרטים כגון כתובת וכרטיס אשראי ואמרה לי שתוך כמה ימים יצרו עמי קשר טלפונית או באמצעות SMS ויאמרו לי מתי לגשת למרכז השירות שלהם הקרוב לביתי (סגולה פ"ת) ולאסוף את כרטיס ה SIM. עברו שבועיים ואף נציג לא יצר עמי קשר כלשהו. ניגשתי בעצמי למרכז השירות של הוט מובייל בסגולה פ"ת ונרשמתי וביצעתי ניוד וקיבלתי SIM . הנציגה שטיפלה בי במרכז השירות אמרה לי שאני רשום על 2 מנויים (כלומר כרטיסי SIMׂ) אך הבהרתי לה שאני מעוניין רק במנוי אחד ! היא הבטיחה לי במיידי לבטל את המנוי השני וקיבלתי כרטיס SIM יחיד .חתמתי על מסלול של 89 ש"ח לחודש ללא הגבלה. לאחר חודש קיבלתי חיוב בכרטיס אשראי על 2 מנויים (פעמיים 89 ש"ח) .התקשרתי להוט מובייל למוקד הטלפוני והמתנתי 55 דקות עד למענה אנושי .הנציג שענה לי הסביר לי שיש ברשותי שני מנויים .הסברתי לו שחודש לפני כן הייתי במרכז השירות והנציגה שטיפלה בי הבטיחה לבטל בו במקום את המנוי השני .הנציג אמר לי שהכל יתוקן ושאני יזוכה. לאחר חודש לא רק שלא זוכיתי אלא המשיכו לחייב אותי חיוב כפול .פניתי שוב למוקד שירות לקוחות ושם נאמר לי שהכל יטופל .יש לציין שעד למענה אנושי המתנתי כשעה .ב 11 בספטמבר החלטתי לעבור בחזרה לרמי לוי תקשורת וביצעתי ניוד.
בכל זאת באמצע חודש ספטמבר כתבתי מכתב רשום למחלקת פניות הציבור של הוט מובייל (בקריית שדה התעופה) ותיארתי להם את כל המקרה שלי .הודעתי להם שאני מבטל את הוראת הקבע בכרטיס האשראי והוספתי נספח בסוף המכתב המפרט את הסכומים שעלי לשלם ואת הסכומים שהוט מובייל גבתה ממני יותר ממה שהיו צריכים לגבות. ב 27 בספטמבר יצרה איתי קשר נציגה מהוט מובייל והיא אמרה לי שאני אקבל בחזרה את ההפרשים אך עלי לשלם את חשבוניות יולי ואוגוסט 2012 (היות וביטלתי את הוראת הקבע ,הוט מובייל לא חייבה אותי).סיכמנו שאגש בשבוע שלאחר מכן למרכז השירות בסגולה ואשלם את החוב .ואכן בתחילת חודש אוקטובר ניגשתי למרכז השירות בסגולה וביקשתי לשלם את החוב אך שם נאמר לי שעלי לשלם בכרטיס אשראי דרך המוקד .ב 15 באוקטובר התקשרתי למוקד במטרה לשלם את החוב (עבור יולי ואוגוסט 2012) ושוחחתי בשעה 17:00 עם נציגה בשם אופירה .היא טענה שלא ניתן לשלם את החוב באותו רגע שכן לא מופיעים על גבי צג המחשב נתונים על החוב שלי .הסברתי לה שאני מעוניין לשלם כדי לא להגיע למצב של קנסות .היא אמרה לי לא לדאוג ושהוט מובייל תשלח לי בדואר הביתה שובר לתשלום .מאז אותה שיחה ועד לפני שבוע לא קיבלתי שום שובר או הודעה על חוב מהוט מובייל בדואר כפי שהובטח לי על ידי אופירה. לפני שבוע קיבלתי מכתב מעו"ד :התראה לפני פנייה להוצאה לפועל ולפייה עלי לשלם סכום של 253 ש"ח המורכב מקרן החוב (בשיחה עם עוה"ד נאמר לי שאכן מדובר על תשלום עבור חשבוניות יולי ואוגוסט 2012) שעומד על 153 ש"ח ובנוסף 100 ש"ח תשלום שכ"ט לעוה"ד עבור כתיבת המכתב.
פניתי להוט מובייל אך הם לא עונים לי! אני מזועזע מההתנהגות הזאת של החברה שגרמה לי לא רק לבזבז זמן והתרוצצויות וגם גבתה ממני סתם כספים (למרות שהחזירה באיחור) ,אלא גם לא קיימה את הבטחתה לשלוח לי שובר תשלום ,שכן אני רוצה לשלם את החוב המקורי עבור חשבוניות יולי ואוגוסט 2012 .אבל הם לא שלחו כלום ועכשיו הם רוצים שאשלם עבור שכ"ט עו"ד .בבקשה עזרו לי !
עוגמת נפש סוג הנזק :
העמדת סכום החוב על קרן בלבד (סכום החוב המקורי) ופיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, הוט מובייל שם ותפקיד:
שלום רב,

בהתייחס לטענות מר יצחק שר זיס ,
לאחר אישור חריג אושר ללקוח לשלם את הקרו בויתור על שכ"ט עו"ד ,
ביום 04.7.2013 נגבה חוב בסך של 153 ש"ח.

בברכה,
הוט מובייל בע"מ
תגובה:
נגבה חוב ללא חיוב בגין שכ"ט פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה