פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ב28.02.13 הגיע חש לחודש פברואר שכבר ב24.12.13 הקו נותק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
מדיאה
רכזת פניות הציבור
הוט מובייל רח' הנגב 3
קריית שדה התעופה
ת.ד.1057

מבלי לפגוע בזכויות

מנוי מס': 0533367467 ע"ש ליזט אלפיה בן דיין.


מכתב מס 2


ליזט אלפיה בן דיין, הגרה בארה"ב ואסתר אלפיה אמי הגרה בישראל . באתי לישראל לבדוק לעשות עליה וחזרתי לארה"ב.

הצטרפתי להוט מובייל 6 נובמבר 2012 לתוכנית ללא הגבלה ב-99 ₪ לחודש הכוללת שיחות חינם, SMS חינם, שיחות לחו"ל לכמה יעדים חינם (כולל ארה"ב).ומבצע עד סוף השנה ללא תשלום. במעמד הזה היינו 3 אנשים אתי אלי ואנכי אלי אבא שלי גם רצה לעבור עמד והשתתף בשיחה.

בחודש דצמבר החלטתי שאני חוזרת לארה"ב.

בתאריך 24.12.12 התקשרתי למוקד שירות שלכם שאני רוצה להתנתק היות ואני חוזרת לחו"ל
במוקד שירות הלקוחות אמרו לי לגשת לנקודה ששם התחברתי.
נסעתי לקניון איילון, אמרו לי שהם לא מנתקים אותי, והם שלחו אותי לקניון גבעתיים. בנקודת שירות בקניון גבעתיים אמרו שאני צריכה לנסוע למרכז שירות בת"א ורק שם ינתקו אותי.
התקשרתי בחזרה לשירות לקוחות ויותר מ-3 שעות החזיקו אותי והעבירו אותי מאחד לשני.
לבסוף הגעתי לנציגה שבכלל לא קשורה והיא הבינה את הכעס והתסכול ואמרה שהיא תנסה לעזור, והיא אכן עזרה.
אחרי יום כל כך מתיש בשעה 18:00 בערך היא אמרה שהיא מנתקת את הקו ע"ש ליזט אלפיה ושלא נדאג.

באות יום בלילה כבר טסתי לארה"ב.

בתחילת פברואר קיבלתי למייל חיוב של 1248.69 ₪
. בתאריך 03.03.13 אמי התקשרה לשירות לקוחות לברר על מה החיוב (נציגת שירות קיבלה אישור לתת אינפורמציה לאמי) ודיברה עם נציגת שירות בשם יערה .
יערה אמרה שזה עבור שיחות לחו"ל שחייגתי לא נכון.
אמי שאלה את הנציגה מה לא נכון.
יערה הסבירה שצריך לחייג 00/017 ואני חייגתי רק מ-012 .
אמי ניסית להסביר לה , אך יערה הייתה נעולה שאין מה לעשות.
לו ידעתי הייתי מחייגת, אך לא ידעתי וגם שאלתי את הנציג אם לחייג לחו"ל רגיל והוא אמר שכן, וגם התקשרתי לידו.
ביקשתי מהנציגה שאני רוצה לדבר עם אחראי משמרת.
למחרת התקשר אל אמי אחראי משמרת בשם מיכאל, הסבירה לו את העניין והוא שאל את אמי מה שמו של הנציג, האם היא זוכרת?
באותו הרגע אמי לא זכרה, אך למחרת בדקה איתי והתקשרה למרכז שירות וביקשה
שאחראי משמרת, מיכאל, יחזור אליה.
ראתה שמיכאל לא חוזר, התקשרה שנית בתאריך 07.03.13 דיברה עם נציגת שירות בשם ריקי וביקשתי ממנה שתרשום את שם הנציג, משה, ותעביר למיכאל.
ביקשתי מריקי את מס הפקס והמייל שלכם שאוכל לשלוח אליכם.

באמת ובתמים לא ידעתי שאני צריכה לחייג בצורה אחרת , כי אם הייתי יודעת, ברור
שהייתי מחייגת בדרך הדרושה .
אחרי ההתנתקות ביטלתי את הוראת הקבע וזרקתי את ההסכם.
.

היות ואני גרה בחו"ל, אמי מטפלת בהסכמתי מולכם בנדון..

בחודש אפריל בחוה"מ פסח התקשרה לאמי אסתר אלפיהי נציגה שלכם הסבירה י לה שהיא לא יכלה לדבר כרגע אני לא בבית אצל חברים.
ומאז לא יצרו קשר עם אמי
בתאריך 16.06.13 התקשרו לטלפון הביתה אל אסתר אלפיה שהיא אמא שלי ודיברו עם אבא שלי ואמרו שאם לא נשלם יעבור להוצאה לפועל. והשאירו מס טלפון שנתקשר אחה"צ התקשרתי למס וענה נציג גביה בשם רמי ענה לטלפון הסברתי לו את העניין הוא ביקש ממני לגשת למרכז שירות שקרב אלי ברח' יונה קרמנצקי 6 בת"א להביא פירוט שיחות מתאריך 013.01.13 עד 12.02.13 לקחתי יום חופש בכדי לבדוק במרכז שירות . בתאריך 18.06.13 הגעתי וכהגעתי לתורי הנציג והמנהלת אמרו שלא ניתן לתת לי פירוט שיחות בגלל שזה רשום ע"}ש הבת שלי.הסברתי לנציג ועוד נציגה שהציגה עצמה כמנהלת שהנציג מחברתכם שלח אותי בשום אופן לא הסכימו לתת את הפירוט .המנהלת התקשרה למוקד של הגביה ודיברה עם המנהל של הנציג ונזפה בו מדוע שלחו את אמי אליהם ועביר את הנוהל הלאה...
לחוצפה שלכם אין גבולות להתקשר לאמי הביתה ומסור שזה עובר להוצאה לפועל לטיפול משפטי אך לא טיפלו במכתב ששלחנו רק נציגה ללא סבלנות התקשרה למרות שאמרתי לה שאני לא יכולה לדבר איתה כרגע אני מחוץ לבית בין אנשים.
וכשאמי ניגשה להביא פירוט שיחות דחו את אמי על הסף.
במרכז שירות היו עוד אזרחים שהיה להם את אותה בעיה.



.

1) זה לא מעניין אותי איך התקשרתי לחו"ל, אתם מבטיחים שיחות לחו"ל חינם ואני מחייגת לחו"ל איך שאני יודעת
. אם חיוג 012 עולה כסף וחיוג ב-00 הוא חינם אז אל תאפשרו להוציא שיחות עם 012 וכל דרך אחרת. מה אתם מנסים לעשות? לגנוב את הלקוחות שלכם אם הם לא מתקשרים בדרך הספציפית שאתם רוצים.

2) אם אתם רוצים שנתקשר לחו"ל ב-00 אז תיידעו את הלקוחות שזאת הדרך להתקשר.

3) אם ראיתם שאני מתקשר לחו"ל ומצטברת לי חשבונית, למה אתם לא טורחים ליידע אותי, להגיד לי שעולה לי הרבה כסף, משהו... אבל שוב, שום מילה מכם, רק מה שטוב לכיס שלכם.




אנחנו לא צריכים להסביר את עוגמת הנפש ותחושת התסכול שאנו חשים לאור ההתנהלות שאתם עושים ללקוחות שלכם.


בתודה מראש
ליזט אלפיה בן דיין
ואסתר אלפיה בעלת כרטיס אשראי.
ןעוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את הבקשה לתשלום פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה