פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חיוב הלקוח ואי שליחת חשבונית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ שלום רב,
אשתי שרית קירלי, ת.ז. 032823411, מנוי 050-3771706 התחברה לחברת הוט מובייל ביום 3.5.2013 ועד היום לא חויבה ולא קיבלה שום חשבונית.
היא נמצאת תחת מבצע של 49 ש"ח ל- 4חודשים (עד ה- 3.8). היא מעוניינת לשלם את חובה ולקבל חשבוניות כמו כל לקוח אחר במדינה.
אם יש לחברה בעיה לחייבה ברצונה להתנתק משירותי החברה ולעבור לחברה שמסוגלת לחייבה. אין ברצונה של אשתי לקבל פתאום חיוב של מספר חודשים בבת אחת.
היא פנתה כבר לשירות הלקוחות שלהם שטוענים במשך למעלה מחודש שעובדים על התקלה...זו לא תשובה. היא רוצה פתרון מיידי ולהתנתק מהחברה במידת הצורך.

בברכה,
אלכס קוצ'וק
מבקש שישלחו חשבוניות ושיחייבו כפי שנדרש בחוזה ההתקשרות פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה