פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות וזילזול בלקוח נושא התלונה:
זוהר יעקוב שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר מחברת הוט מובייל, שילמתי 400 שקלים יותר מחברות אחרות בחוץ. מיד לאחר שהגעתי הביתה הבחנתי בתקלה במכשיר, כשפניתי להוט להחליף את המכשיר במכשיר חדש ותקין הם התנערו והפנו אותי "לסאני תקשורת" יבואנית סמסונג אך המשמעות היא שאני נאלץ לנסוע לאשדוד להשאיר את המכשיר ואז לנסוע שוב לקבל אותו בחזרה לאחר 10 ימים ומעבר לכך בכל הזמן הזה להישאר ללא מכשר טלפון שזו למעשה העבודה שלי. אציין כי שלחתי לבסוף את המכשיר לסאני תקשורת אך הוא חזר תקול!!! הוט מובייל מעבירים אותי לסאני וסאני מעבירים אותי להוט מובייל. בינתיים אני נאלץ להכניס את המכשיר למעבדה פרטית לתיקון המכשיר ולא להנות מאחריות מכשיר ח ד ש!!!
בזבוב, כספי,עלבון סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה