פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע כוזב< נושא התלונה:
לוי אוהד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
נגב 3 קריית שדה התעופה כתובת:
שירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אישתי ביקשה לנייד את מכשיר הסלולר שלה מחברת אורנג' לחברת הוט מובייל, היא התקשרה לשירות המכירות של החברה ביום שלישי ה 6/8/13 ודיברה עם נציג מכירות בשם רן, לאחר שהובהרו פרטי העסקה שאלה אישתי מפורשות את הנציג האם מכשיר הטלפון שלה (sumsung galaxi gio) נתמך ע"י החברה ונאמר לה כי המכשיר נתמך באופן מלא.
למחרת (יום רביעי 7/8/13) היא פנתה למוקד המכירות של החברה בירושלים כדי לאסוף את כרטיס ה SIM שם נאמר לה שהיא חייבת לשם כך את ייפוי הכח שלי. באותו מעמד היא דיברה עם מנהלת בשם ברטה ושוב שאלה אם המכשיר שלה נתמך באופן מלא ושוב קיבלה תשובה חיובית. הלכתי בעצמי באותו יום למוקד המכירות של החברה בבאר שבע ולקחתי את כרטיס ה SIM עם הוראות כיצד לבצע את הניוד. בערב כאשר ניסתה לבצע את הניוד הטלפון לא עבד אך כרטיס ה SIM של חברת אורנג' כבר בוטל.
למחרת (יום חמישי 8/8/13) פנתה אישתי למרכז השירות בירושלים שם נאמר לה שהבעיה היא בכרטיס ה SIM, מנהל השירות בשם מתן הפנה אותה למנהל מרכז הלוגיסטיקה בשם אוהד אשר הכניס את המכשיר למעבדה והודיע לה כי הבעיה היא בכרטיס ה SIM והחליף אותו. גם כשהמכשיר היה בידי המנהלים הנ"ל ובמעבדה לא נאמר לה כי המכשיר אינו נתמך. לאחר החלפת ה SIM המכשיר שוב לא עבד כמו שצריך.
היום (יום ראשון 11/8/13) פנתה אישתי לשירות הלקוחות הטלפוני שם אמרה לה נציגה בשם שלי כי המכשיר אינו נתמך.
בשלב זה פניתי אני לשירות הלקוחות (דיברתי עם נציגה בשם נאדין, מנהלת בשם יערה ומנהל בשם מיכאל), הסברתי את המקרה וביקשתי שימצאו לי פתרון. אישתי זקוקה למכשיר נתמך עם שירותי אינטרנט ו GPS לשם עבודתה, לו היו אומרים לנו שהמכשיר אינו נתמך לא היינו מבצעים את הניוד. כעת אנו לא יכולים לחזור למסלול שהיה לנו באורנג' מכיוון שהמסלול היה במסגרת משפחות עובדים ולאחר הניוד פקעה הזכות וחזרה למסלול זה תעלה לנו כ 60 שקלים יותר בכל חודש.
בשירות הלקוחות הבינו את הבעיה ולקחו על עצמם את האחריות למקרה אך כל מה שהם מוכים לעשות זה לזכות אותי על כרטיס ה SIM ולבטל את העסקה, מה שמותי אותי עם תשלום יקר יותר ב 60 שקלים בכל חודש.
כספי סוג הנזק :
טלפון חלופי (אפשר גם משומש) שנתמך על ידי השירות או שארכוש מכשיר ואזוכה בזמן אוויר פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה