פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וזילזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/7, הזמנתי עבור בתי ששוהה לרגל חופשת לימודים בארץ, סים למכשיר הנייד , לבקשתם מסרתי מספר כרטיס אשראי לחיוב וקיבלתי הבטחה שהסים יגיע לביתנו תוך עשרה ימי עבודה, מאז עברו כחמישה עשר ימים ועדיין הסים לא הגיעו, מידי יום ביומו אני מדברת איתם בטלפון ואפילו פעמיים ונענת בתירוצים כאלה ואחרים, פעם לא שלחו ופעם הסים בחברת השליחויות וכשהתקשרתי לחברת השליחויות נמסר לי שהסים לא הגיע אליהם בכלל, שיא החוצפה היה היום כאשר בשיחה עם נציג השירות הוא אמר ציין שהפקידה שביצעה את ההזמנה הייתה חדשה, ניתן להבין שקורות טעויות אולם התנהלותם כלפי הלקוח הינה מתחת לכל ביקורת חוצפה שלא תתואר מקווה שהעיניין יטופל ולא למען לקוחות אחרים כדי למנוע את עוגמת הנפש שנגרמה לנו.
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה