פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות של הוט מזיכוי שמגיע לי ואחריו אני רודפת מהיום שהצטרפתי להוט נושא התלונה:
אזולאי שירן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הטעות הראשונה שלי הייתה לעבור להוט מובייל.
כאשר דיברתי עם נציג שירות לגבי ניוד המספר שלי ציינתי בפירוש כי יש לי אייפון 5 (דורש נאנו סים), וביקשתי שלא יבצעו שליחות אלא שאני אבוא לאסוף את הכרטיס כיוון שרציתי שהדבר יתרחש כמה שיותר מהר.
למרבה הצער, שום דבר לא עובד מהר בהוט מובייל. כאשר הגעתי למוקד השירות שלהם הופתעתי לגלות כי שלחו לי כרטיס סים לא מתאים, כמעט והתאכזבתי, אך נציגת השירות החביבה אמרה לי שאין שום בעיה, היא החליפה את הסים, תיקתקה כמה דברים במחשב ואמרה לי "בבקשה, הכל בסדר".
מה שקרה אח"כ היה מסכת עינויים שכללה עוד שני ביקורים במרכז השירות של הוט בפ"ת (שכללו לא פחות משעה וחצי המתנה בתור) רק בשביל שיהיה לי כרטיס סים המחובר לרשת.
שיהיה ברור, מהחברה הקודמת ניתקו אותי, כיוון שהייתה בקשה לניוד.
להוט לא חיברו אותי, כי אף אחד שם לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך.
ואפילו כשהתייאשתי ואמרתי להם "יודעים מה? עזבו את הניוד, אני רוצה לעבור לחברה אחרת" הם צחקו לי בפנים ואמרו לי שבגלל "התקלה" הזו שלא-באשמת-אף-אחד-שעובד-שם המספר שלי תקוע איפשהו באמצע ועד השלמת תהליך הניוד, אני לא הולכת לשום מקום.

אחרי אינספור שיחות עם נציגי שירות, צעקות רמות ומנהלת אחת, הגענו לעמק השווה. קיבלתי זיכוי על שני החודשים הראשונים של השימוש.
אולי "קיבלתי" זו לא המילה הנכונה. עדיף להגיד "הובטח" לי.

נציגת השירות הטלפוני, שוב, בחורה מקסימה, עדכנה אותי שבתוך 14 יום יגיע מכתב לביתי המאשר את זכאותי לזיכוי על שני החודשים הראשונים.
המכתב לא הגיע.
גם לא הזיכוי.
יותר מכך, בחודש הראשון קיבלתי חשבון, לא כפול, כי אם משולש (!!!!) מהסכום שהייתי אמורה לשלם.
היות והיו אמורים לזכות אותי על חודש השימוש הראשון, היה עליי לשלם רק על כרטיס הסים. במקום זה חייבו אותי גם על הסים, גם על חודש השימוש וגם על הסים הלא מתאים שנשלח למרכז השירות שבגללו החלה כל מסכת העינויים הזאת! מישהו אמר "הרצחת וגם ירשת?".

לאחר מכן החלה מסכת עינויים שונה לגמרי שכללה שיחות בלתי פוסקות עם נציגי שירות מפה ועד הודעה חדשה. רק לצורך הבהרה, השיחות האלה בוצעו פעם בשבוע.
כל שיחה בדיוק אותו דבר. הם אומרים שקיבלתי זיכוי. אני אומרת שלא קיבלתי זיכוי. אחרי שעה וחצי של צרחות ואיומים ולפחות 30 פעמים שדרשתי לדבר עם מנהל, עושים לי טובה, נותנים לי זיכוי, אבל רק על חודש השימוש, על הסים אני חייבת לשלם. עוד חצי שעה של צרחות. אני חושבת לעצמי, איך הם לא מבינים שהם חייבו אותי על סים שהם שלחו לי בטעות, שבכלל לא הייתי צריכה ושמעולם לא נגעתי בו אפילו. עוד צרחות. בסוף מלחמת ההתשה אומרים לי "תקבלי זיכוי, גם על החודש וגם על הכרטיס שבכלל לא היינו אמורים לשלוח, הנה מספר הפניה שלך..."
מיותר לציין שהזיכוי התעכב והתעכב עד שנאלצתי להתקשר לחברת האשראי ולסרב לביצוע העסקה - לא אמרתי כלום, אבל זה אמצעי הגנה נגד גנבים.
לבסוף קיבלתי את הזיכוי.
אך מה שהוט שכחו ואני זכרתי, היה שבמקור הובטח לי זיכוי על שני חודשי שימוש.
שיחה ראשונה עם נציגת שירות: "לא, לא מגיע לך עוד זיכוי כי כבר זיכו אותך על כל הסכום"
אני: "לא זיכו אותי על כל הסכום, זיכו אותי על חודש אחד ועל סים שבכלל לא הייתם אמורים לחייב אותי עליו מלכתחילה".
פה נכנסות עוד 45 דקות של צרחות, כאבי ראש, תסכול ומה לא.
כמובן שדרשתי מנהל.
כמובן שלא קיבלתי.
בסוף השיחה הובטח לי שהעניין יטופל. נפתחה פניה. "הנה מספר הפנייה שלך".
מאז התקשרתי אליהם שוב, ב14 לאוגוסט, כשראיתי שאין שום זיכוי באופק, כדי לברר מה קורה עם הזיכוי שהובטח לי לפני שלושה חודשים.
תנחשו מה התגובה שקיבלתי: "פתחתי לך פנייה, הנה מספר הפנייה שלך..."
היום התקשרתי שוב. הדבר הראשון שנאמר לי זה שעברו פחות מ-21 יום מאז פתיחת הפניה ולכן הגיוני שהיא לא טופלה עדיין.
בשלב הזה חשבתי שהראש שלי הופך להר געש ומתחיל להשפריץ לבה.
37 דקות לקח לי להגיע עם הנציג לעמק השווה. הוא אמר לי "פתחתי לך פניה"
אני קיללתי את אמא שלו בלב.
מנהל לא קיבלתי.
גם כסף לא קיבלתי.
אבל מה, על החודש האחרון (זה שאני כבר לא אמורה לקבל עליו זיכוי) כבר חייבו אותי.
כספי סוג הנזק :
אני רוצה את הכסף שלי בחזרה. הייתי מבקשת פיצוי על עוגמת הנפש, אך מניסיוני, זה רק יגרום עוד עוגמת נפש, להלן, כל הסיפור שקרה לי. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה