פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשל במתן שירות להתנתקות וחוב נגרר כתוצאה מכך נושא התלונה:
טרבלסי אודליה הודיה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

לפני כשבועיים הגעתי לבקר את הוריי בארץ. נדהמתי לגלות כי חברת הוט מובייל פתחה בהליך משפטי נגדם בגין חוב לא ידוע.
פניתי בלי סוף אל השירות לקוחות, מחלקת גבייה והמחלקה המשפטית בניסיון להסדיר את העניין, אך שם נתקלתי בדעות סותרות. חלק טענו כי אין חוב וכי הוא שולם וחלקם טענו כי הנושא עדיין בטיפול משפטי, החוב פתוח ולהם אין מה לעשות בנדון. יד ימין אינה יודעת מה יד שמאל עושה. ביקשתי לברר ממה מורכב החוב אך גם לא נמסר לי מידע רלוונטי.
בידיי אסמכתא מהעו"ד המייצג את החברה, כי התיק הנ"ל סגור והחוב הושלם, אך משום מה ואני מצטטת "המחלקה המשפטית לא עדכנה את מחלקת גבייה ולכן החוב עדיין קיים".
מאז אני במסכת ייסורים מול הוט מובייל ונציגיה חסרי הישע, כאשר כל פעם אני מועברת בזלזול מאחת לשנייה ולהיפך מבלי לפתור את הבעיה כדברם. אתמול הצלחתי לתפוס את נציגת השירות שטענה כי קיים חוב אחרון על החודש הנוכחי של 89 שח, שילמתי מיד (היא גרמה לי להבין שכל שאר העניינים מטופלים ובתשלום חוב אחרון זה אוכל להתנתק למרות שהוריי אמורים ליהיות מנותקים זמן רב מהשירות לאחר שסיימו חשבון ביתרת 0 ) לאחר התשלום, כשבדקתי היום שהסתיים הסיוט נאמר לי שעדיין קיים חוב והוא מועבר למחלקה המשפטית!
עד מתי הזלזול בלקוח הקטן?הסחיטה והאיומים בתביעות מול אנשים מבוגרים שמעולם לא לקחו שקל שלא שייך להם! אני בעוד מספר ימים חוזרת לחול והוריי מבוגרים ולבד לא יוכלו לסיים את הסוגייה הזו.
אני דורשת צדק!
עוגמת נפש סוג הנזק :
סגירת חוב והתנתקות ובוודאי פיצוי על הטרטור ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה