פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי על חיוב יתר נושא התלונה:
פולק דייויד עבור רחלי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חצי שנה ביקשתי שהמחיר יעודכן ל79.90שח למנוי של אישתי ופתחו פניות. כל חודש היה חיוב באשראי של 100שח. אחרי 5 חודשים אמרו שיזכו אותי על 80שח ויורידו ל 49.90. אחרי חצי שנה מהפניה הראשונה היה חיוב באשראי של 80שח אבל לא התקבל הזיכוי שהובטח ולא עודכן הורדת המחיר. מהשירות אמרו שהחברה לא נותנת זיכויים לחשבון ולא מחזירה כסף.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כפי שהובטח פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה