|
|
|
|
|
|
אי מתן זיכוי על חיוב יתר |
נושא התלונה: |
פולק דייויד עבור רחלי |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני חצי שנה פניתי להוט מובייל וביקשתי שהמחיר יעודכן ל79.90שח למנוי של אישתי ופתחו פניות. כל חודש היה חיוב באשראי של 100שח. אחרי 5 חודשים אמרו שיזכו אותי על 80שח ויורידו ל 49.90. אחרי חצי שנה מהפניה הראשונה היה חיוב באשראי של 80שח אבל לא התקבל הזיכוי שהובטח ולא עודכן הורדת המחיר. מהשירות אמרו שהחברה לא נותנת זיכויים לחשבון ולא מחזירה כסף.
|
זיכוי כפי שהובטח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|