פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת ארקיע לא הזמינה לנו חדרים במלון באילת למרות שהנפיקה שובר הזמנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/9/2013 סגרנו דרך חברת ארקיע באמצעות איש המכירות איתמר הזמנה ל- 4 משפחות למלון קראון פלאזה אילת לתאריכים 25/9/13-28/9/13 (מצ"ב שובר הזמנה מס' 4957991) 2 משפחות הזמינו גם טיסות דרככם.
ההזמנה הייתה ע"ש ליאורה ארקש והחדרים שהוזמנו היו על שם:
• תמי ורז ********– זוג +2 ילדים (כולל טיסות)
• שריל ויוסי ********– זוג + 1 ילד
• ליאורה וארז *******– זוג + 2 ילדים
• שמשון ואתי ******** זוג + 1 ילד (כולל טיסות).
מהלך ההזמנה הכל נעשה בצורה נעימה ע"י איתמר נציג המכירות. התרגשנו מאד לקראת החופשה השנתית שחיכינו לה.
אבל ביום ההגעה הכל הפך לסיוט אחד גדול, שמשון ואתי, הגיעו ראשונים למלון קראון פלאזה בבוקר בשעה 9:00 לערך, נגשו לקבלה ושם חיכתה להם ההפתעה, במלון לא היה הזמנה על שמנו וגם מס' ההזמנה לא הופיע, יצרנו קשר מידי עם מרכז ההזמנות שלכם עם איתמר, ברוח אופטימית אמר הכל בסדר טעות של המלון ומיד מטפל העברת מסמך ההזמנה.
המשפחות הבאות הגיעו למלון קראון פלאזה אילת לאחר נסיעה ארוכה ברכב (יצאו ב 4:00 לפנות בוקר מהבית בנס ציונה ורמת גן), ואז התברר המחדל הגדול, איתמר לא הזמין עבורנו את המלון .
נוהלו שיחות טלפון רבות מאד מול איתמר ונציג נוסף בשם מאיר **** (052-*********),
במסגרת השיחות הטלפוניות הודו השניים כי הטעות היא שלהם וכי לא בוצעה הזמנה למלון קראון פלאזה ולשום מלון אחר. כמו כן מאיר ***** דיבר בגסות רוח אלי (תמי *******) כאשר קרא לי "מנהיגת המשפחות " ונאמר לי שההזמנה הייתה על דיל של חברת פלאפון ואיים עלי להציג כרטיס עובד. לא ידוע לנו כלל שההזמנה נעשה "כאילו" אנו עובדי פלאפון אמרתי מס' פעמים שאנחנו לא עובדי חברת פלאפון , לא נאמר מעולם לאיתמר נציג המכירות שאנו עובדים בחברת פלאפון, הכל נעשה על דעתו והחלטתו האישית.
מכיוון שהנופש היה בערב שימחת תורה כל המלונות היו בתפוסה מלאה... לטענת שני הנציגים התקשרו לכל המלונות לבדוק אם יש 4 חדרים פנויים ולטענותיהם לא נמצא שום חדר פנוי, המקביל גם אנחנו התקשרנו מהטלפונים הניידים האישיים שלנו לכל המלונות, ומצאנו שיש שני חדרים פנויים במלון דן ושני חדרים פנויים במלון אגמים, ביקשתי מאיתמר לבצע מול המלונות הזמנה (גם אם מדובר בפיצול המשפחות), אך הוא סרב בכל תוקף. איתמר מצא "חלופה" את מלון קלאב הוטל, שאינו עומד ברמת המלון שאנו הזמנו (בחדרים לחניה האחורית הפונים למרכז, חדרים רמה הירודה ביותר) ישנו צילום וידאו הממחיש את דברי, החלופה לא הייתה מקובלת עלינו לחלוטין, ביקשתי בשיחת טלפון נוספת מאיתמר לסדר לנו טיסה חזרה לתל אביב עוד באותו היום ולבטל את ההזמנה, אך לדבריו של איתמר, לא היו טיסות חזרה, דבר שהעמיד אותנו
בני ערובה באילת ללא דרך חזרה הביתה וללא מלון ראוי. גב' ****** - מנהלת במלון קראון פלאזה ניסתה בכל כוחה לעזור לנו אך ללא הצלחה, גם נאמר לנו על ידה שאיתמר ניסה בכל כוחו לטאטא את טעותו הגדולה ולנסות לשכנע אותה לקבל אותנו למרות שהמלון היה בתפוסה מלאה ויותר מזה.
נאלצנו לשהות עם ילדים קטנים שחלקם בני שנתיים בלובי מלון קראון פלאזה ללא ארוחות ללא שירותים ללא מענה לילדים ללא מענה לנו ההורים.
אני תמי ****** , התמוטטתי בלובי הלובי המלון עם כאבים בחזה רעידות וחוסר יכולת לנשום, בגלל המצב שאותו יצר איתמר.
כמו כן העלנו לשיחת ועידה את נציג חברת ערוץ 10 המטפל בתלונות צרכנים, ששוחח עם איתמר לדברי איתמר: "קורים טעויות אנחנו בני אדם", כשנתבקש ע"י הנציג של ערוץ 10 לשוחח עם מנהל בכיר, איתמר סרב בכל תוקף.
שני הנציגים איתמר ומאיר **** התנהגו בבריונות, לא נתנו לנו לשוחח עם מנהלים בדרגות גבוהות, ניסו להפיל את האשמה עלינו, לא קיבלו את הצעתנו להעברה למלונות ראויים.
כידוע ברגע שנוצר מצב שכזה על החברה לדאוג לנו לחלופה ראויה לפי רמת המלון שהוזמן מראש.
שניהם לא ראויים לעבוד בחברה, ואנו דורשים את טיפולכם בכל דרך שתראו לנכון.
זו בושה גדולה לחברה שמשדרת שירות ואמינות, כי שני הדברים לא היו.
אנו דורשים החזר מלא של הכסף ששולם לכם במיידית. מכיוון ולא קיבלנו את המוזמן. ולא ניתנה לנו אופציה ראויה למוזמן מראש ולא ניתה לנו האפשרות לחזור הביתה עוד באותו היום ולבטל ההזמנה (המפוברקת שהוציא איתמר – נציג המכירות)

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה