תלונות ארקיע

תלונות תחבורה ותעופה

חוסר אמינות ושקר ללקוח והתעלמות ללקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
בתאריך 8-10-13 יצרתי קשר עם סוכנות של חופש בארץ של אריקע לאילת ענתה לי אחת בשם עידית שדברתי איתה על מועד ומקום שאומלץ עלידי חברים בקשתי לצאת מתאריך 12-10 ועד 15-10 ואז אמרה לי אותה עידיתשהמחיר זה 1608שקל ואז אמרתי לה אני ידבר עם אשתי ואז נתנה לי את הטלפון האישי שאני יחזור כדי לסגור עדין יש את הטלפון שלה שהתקשרתי חזרה לעידית אמרתי שאני ואשתי מוכנים לצאת לחופשה שצוינה לפי התאריכים תוך כדי שיחה עם עידית עלנו את אשתי בקו השני כשיחת ועידה וחזרנו על התאריכים המצוינים כמה פעמיםאז אשתי מסרה מספר כרטיס אשראי וחזרנו שוב על זה כמובן לתאריכים שאני ואשתי שומעים את פירוט של החופשה שהוזמן וכמובן היא צינה לגבי הטיסות אלוך וחזור אשתי שאלה עם יש טיסה מוקדמת באלוך היא אמרה שלא וצריך תוספת על השעה מוקדמת סכמנו שישאר כך יצאה יום שבת בשעה 17:10 וחזרה ביום שלישי בשעה 11:00 בוקר הסכמנו כמובן חזרנו על מה שסוכם אשתי סגרה את הטלפון נשארתי אני לסגור פרטים אחרונים ועידית אמרה שהיא תשלח באימל את את כול מה שצריך לתת למלון שנגיע.פה הסיפור מתחיל אני נסיתי באותו יום לאוציא את האימל שהיא שלחה זה לא יצא לאחר כמה נסיונות הפסקתי אני מאד סמכתי על העידית שנשמע אמינה וידעתי שאני ואשתי סגרנו את החופשה שלנו ביום שבת נסענו לנתבג כשעה לפני הזמן שהיה הכול רגוע אני מגיע לאשנב של ארקיע אמרו שיש עקוב הטסה ב שעה 18:00 ואז אמרה לי באשנב שהחזרה שלי ביום שני ולא בשלישי אני ואשתי קבלנו שוק והמומים למשמע אוזנינו ואז שאלתי שוב לפקידה לבדוק שוב כילא אאמנו למה ששמענו מיד התקשרנו למסרד של ארקיע ודברה איתו פקידה שהיא לא היה סבלנית ואמרה זה מה שרשום פה וזה כך היה ולבטל יעלה לנו 800 שקל אני ואשתי לא ידענו מה לעשות עד שהחלתנו לצאת לחופש וזה התחיל ברגל שמאללא היתה בררה נסענו ואמרנו שלמחרת נצור קשר עם עידית שידעתי את מספר הטלפון שהיא נתנה לי שהגענו לאילת התברר שהמזודה שלנו שברו תוך כדי שהכנסו או שהוצאו הם שברו אותה מלתי דוח נזק גם על זה אני צריך לבזבז זמן כי שברו אותה.אני ואשתי מאוד הינו פגועים לא שהחופשה קוצרה וגם המזודה שברו למרות זות נסנו לא להיות מאוכזבים בבוקר נסתי לצור קשר עם אותה העידית ולא קבלנו תשובה לא ענתה כי היא ידעה כנראה שהיא עבדה עלי ואז החלטנו להתקשר לסוכנות ודברנו עם עוד סוכנים ואמרו שבאימל היה רשום ואן מה לעשות והסברתי ולא היה עם מי לדבר וכולם אמרו מה שהיא רשמה זה מה שיש אני ואשתי מאד מאוכזבים מהשרות של אותה סוכנת בשם עידית ושל סוכנות של ארקיע ושארסו לנו את החופשה שלנו ואני לא מספר את הבעיות שלי שלקח לי 3 שנים שיצאתי לחופש ואוכזבתי קשות על ידי סוכנת של ארקיע אני חושב שזות רמאות ואני אמרתי שאני רוצה לשמוע את ההקלטה של השיחה אמרו שהם לא מקלטים אבל אני יגש לחברת הטלפון שלי ויוציא את השיחה שקימנו אני ואשתי.ושדברנו עם ארקיע בקשנו לדבר עם העידית אמרו שהיא לא נמצאת ופאם אחת אמרו לנו שיעברו את השיחה והיא לא חזרה אלנו אני חושב שהיא עושה את זה לעוד אנשים שנופלים בפח אני ואשתי מאד נפגענו מזה ואני יודע שיותר בחיים אני לא יפנה לארקיע וברור אני יעביר לכול מקראי וחברים ומשפחה ולכול מקום שאני ידע אני יגיד שהשרות לא טוב ולא מומלץ ולא אמין ועם יש בעיה אן עם מי לדבר אני חושב שזה חוסר אחריות וחוסר אמנות מצד הסוכנת עידית מארקיע חזרנו מאד פגועים ועם מחשבה שרימו אותנו אני חושב ממה שכתבתי זה רק יתן לכם להבין שהפסדתם לקוח ואני ילך עד שיבוא הצדק עם הסוכנת עידית שרימתה אותנו