פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ןחוסר אכפתיות כלפי הלקוחות נושא התלונה:
רטמן גליה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טיסת ארקיע מאית. לתל אביב הייתה אמורה להמריא בשעה 15:30. אנשים מרוצים וננוחים אחרי חופשה נעימה וכיפית חזרו למציאות שהיא לא ממש זו שבן אדם רוצה לחזור אחרי חופש- יש עיכוב במטוס, אבל אל דאגה רק 45 דקות, ואז עוד 20 דקות ואז העיכוב הינו שעה וחצי. ואז חברת ארקיע החליטו להיות לארג'ים... ונתנו לכל אחד שובר "שתיה ועוגה"... רק שכאשר הגענו לקפיטריה גילינו שמדובר בעוגיה קטנה... כשפנו אליהם לנציגי ארקיע התשובה הייתה "תגידו תוד שיש את זה". באמת תודה. סוף סוף עלינו למטוס ואז המתנו עוד 20 דקות נוספות עם תינוקות בוכים, נשים בהריון, אורחים מחו"ל. וגם זה בסדר, קורות תקלות ובמיוחד עקב "החום" ( דרך האגב השיבושים היו רק בארקיע, כנראה בישראייר במטוסים יש קירור מיוחד, והעיכובים הם לא בשבת אלא מיום חמישי. כבר אז אנשים חכו 3 שעות כדי להגיע לחופשה). ואז סוף סוף חוזרים לנתב"ג, רק שהמזוודות שלנו בכלל לא הועלו למטוס ומה סיבה..., נכון חום כבד. כשפנו לנציג ארקיע ידידיה-duty manager,התשובה שקיבלנו "מה זה משנה לכם אם היינו אומרים לכם באילת... ופה זו כבר הפרת זכות בסיסית לדעת. וכמובן איך לא ארקיע נותנים אופציות- לכחות שעה - שעתיים ואז יגיעו המזוודות או שתסעו הביתה ויביאו לכם אותן, אבל אולי זה יהיה בשעות המתאימות לכם.. בקיצור לכל שאלה הייתה פשוט תשובה חוצפנית. כאילו הנוסעים הם אלו שגרמו לאי נוחות של ארקיע. כל ההתנהלות של ארקיע ויחס ללקוחותיה לוקים בחסר.
אפשר לסלוח על עיכוב אבל אסור לסלוח על זלזול וחוסר אכפתיות.

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה