פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיות בארקיע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדה דב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
 

שלום רב שמי דורה בורוכוב סגרתי עם בן זוגי לנפוש באילת דרך חברת ארקיע מחמישי עד ראשןן מספר הזמנה 5941918 פשוט עוגמת נפש שאין כמותה ,  בחזור לנתב"ג  לא מספיק שעיכבו אותנו בשדה אז אחרי שעלינו לטיסה וכולם התכוננו להמריא הודיעו לנו לפני ההמראה  שיש תקלה במטוס ושיסדרו אותו תוך שעתיים הורידו אותנו מהמטוס בחזרה לשדה תעופה באילת , בזמן ההמתנה באה אלינו נציגת ארקיע חצופה ומתנשאת שלא ידעה לענות לנו על השאלות כמו שצריך פשוט בושה שמחזיקים כאלה אנשים בחברה ובנוסף אמרה שאין מטוס חילופי לנתב"ג ושניסע באוטובוס או כל אחד בכוחות עצמו אז אחרי שאנשים התחילו להשתולל שם היא עשתה לנו טובה שהיא שולחת לנו אוטובוס  .. פשוט בושה שאני משלמת על טי 

שלום רב שמי דורה בורוכוב סגרתי עם בן זוגי לנפוש באילת דרך חברת ארקיע מחמישי עד ראשןן מספר הזמנה 5941918 פשוט עוגמת נפש שאין כמותה ,  בחזור לנתב"ג  לא מספיק שעיכבו אותנו בשדה אז אחרי שעלינו לטיסה וכולם התכוננו להמריא הודיעו לנו לפני ההמראה  שיש תקלה במטוס ושיסדרו אותו תוך שעתיים הורידו אותנו מהמטוס בחזרה לשדה תעופה באילת , בזמן ההמתנה באה אלינו נציגת ארקיע חצופה ומתנשאת שלא ידעה לענות לנו על השאלות כמו שצריך פשוט בושה שאתם מחזיקים כאלה אנשים בחברה שלכם ובנוסף אמרה שאין מטוס חילופי לנתב"ג ושניסע באוטובוס או כל אחד בכוחות עצמו אז אחרי שאנשים התחילו להשתולל שם היא עשתה לנו טובה שהיא שולחת לנו אוטובוס  .. פשוט בושה שאני משלמת על טיסות וחוזרת באוטובוס 6 שעות נסיעה במקום חצי שעה טיסה ובנוסף הלך לי יום עבודה  !!!! מבקשת שיצרו איתי קשר בדחיפות !!! יותר מ100 אנשים עמדו ולא ידעו לענות לנו על השאלות כמו שצריך שם , אני מתכוונת לפתוח תביעה יצוגית בבית משפט !!
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה