פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המזודה לא חזרה לבעליה אחרי הטיסה. נושא התלונה:
גבאי חנוך שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.10.16 חזרתי בטיסה מקייב שבאוקרינה לארץ ישראל.
בשעה 5:00 לפנות בוקר הייתה אמורה להיות הטיסה במטוס ארקיע ולא הגיעה עד השעה 10:00 בבוקר. חיכיתי 5 שעות עד לטיסה.
יש לציין שעד שסוף סוף הגיעה מטוס הגיע לא מחברת ארקיע ללא נציג שירות ללא דיוטי פרי במטוס.
כשסוף סוף נחתנו בנתב"ג חיכיתי למזוודה שלי וזאת לא הגיעה.
בתוך המזוודה היה לי בגדים, כלי רחצה, ו-1000 דולר.
ניגשתי לברר ואמרו לי למלא תלונה באינטרנט ושם מילאתי תלונה עם מספר הטלפון שלי.
כספי סוג הנזק :
מבקש את המזודה שלי כולל הכסף ופיצוי על עוגמת הנפש וזמן. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה