פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב נושא התלונה:
סמיט שריד  גדעון והדר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תכיננו טיול ליוון לאי כרתים הטיסה תוכננה לתאריך 29.9.16 בשעה 11.30 בבוקר הגענו לשדה התעופה כשלןש שעות לפני הטיסה כמקובל אך טרם נפתח הדלפק כאשר ביררנו נאמר לנו שהדלפק של ארקיע יפתח יותר מאוחר יש לציין שעמדנו בתור סתם ללא שתייה והתרוצצות מהבוקר הדלפק גם לא נפתח על שם ארקיע היה על חברה אחרת לאחר שכבר נכנסנו לסידורי הטיסה נאמר לנו שיש עיכוב בטיסה ללא סיבה עיכוב של למעלה מחמש שעות שפנינו לנציגה של ארקיע היא אמרה לנו שהיא לא אשמה שפרס מחזיר ציוד שעלינו למטוס עוד חיכינו בתוך המטוס כחמישים דקות נאמר לנו שזו תקלה מתמשכת במטוס הזה זה לא שייך בכלל לזה שפרס נפטר כי כל הטיסות האחרות יצאו רק ארקיע נשארו בשדה התעופה
יש' לציין שהגענו רצוצים ועייפים בערב מאוחר בשעה שמונה למלון התבזבז לנו יום שלם שהיו אמורים לטייל באי ובמקום זאת רק אכלנו והלכנו לישון אנחנו שילמנו על היום הזה מה29.9.16 ולא ניצלנו אותו גם שכבר קיבלנו תלוש לאוכל לא היו מסעדות קיימות בנמל התעופה .
גרוע מאודשכך חברת ארקיע מתנהגת לנוסעים ושנותנת תשובות לא מכובדות לנוסעים אנחנו בטוח לא נחזור לטוס שוב בחברת ארקיע אנחנו דורשים פיצוי הוגן עבור הפסד יום ו וכסף ןכן על עוגמת נפש שנגרמה לנו

גם כשלאחר שהגעתי לארץ ראיתי שהמזוודה שבורה
שבירה של מזוודה סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה