פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב טיסה לשב נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך זה היתה לי טיסה בשעה 21:00 הגעתי לבדיקה בטחונית ועקב עיכוב שם הגעתי לצייק אין 9 דקות לפני הטיסה. הובער לי ש/הדלתות סגורות למרות שהיתה אפשרות להגייע למטוס לפני ההמראה הנוכחית כמו כן היו שלושה לקוחות נוספים בטיסה זו שסגרו בפניהם את הדלתות . שאלתי את הבחורה מהציק אין מה עושים בנידון היא אמרה שאין מה לעשות שהאלץ לקנות כרטיס טיסה אחר במקום לדחות לי את הטיסה כמו שנהוג אצלכם במקרה של פיספוס.
טיסה.נאלצתי לטוס במחיר של 239 ש'ח בחברה המתחרה שלכם ישראייר שבדרכ אני לא טס איתם עכב בעיות במטוסים . לאחר מילוי אימייל תלונה חזרה אלי נציגה שלכם ואמרה לי שאין מה לע שות בנידון והפסדתי את הכסף וזאת לא תשובה שציפיתי לקבל מחברה כזאת גדולה שמכבדת את עצמה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או כרטיס טיסה לאחד מטיסותי הבאות פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי -אחראית פנ שם ותפקיד:
אנו דואגים להנחות את לקוחותינו להתייצב בשדה התעופה שעה לפני ההמראה. יתרה מכך אנו נוהגים לשלוח ללקוח דף סיכום הזמנה כפי שאף נשלח במקרה זה בדף מפורטים תנאי העסקה.לצערנו מועד התייצבות הנוסע ,9 דקות להמראה -היה בזמן בו הטיסה היתה סגורה והחלו את ההכנות להמראה .חיוב בגין כרטיס טיסה הוא מהלך שמטרתו להקטין את הנזק שנגרם לחברה.אנחנו עושים כל מאמץ לאפשר ללקוח מאחר לטוס ללא כל תוספת תשלום על בסיס מקום פנוי באותו היום.
תגובה:
יש להתייצב בשדה התעופה שעה לפני המועד הקבוע לטיסה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה