פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:


בתאריך ה- 13/8/09 בשעה 23:00 ( שעון ברצלונה ) עלינו על טיסה מספר 272 מברצלונה לנתב"ג. הסתבר לנו כי הטיסה לברצלונה הייתה גן של שושנים לעומת הטיסה חזרה לארץ:

זה התחיל בכך ששוב ביקשתי שמיכה מהדיילת אך היא אמרה שהשמיכות נגמרו מזמן..." אין מה לעשות אי אפשר לתת שמיכה לכל מי שרוצה יש מספר מוגבל." זה המשיך בקפטן הטיסה- מר נתי לוי שהקריא במיקרופון במשך כעשרים דקות את מוצרי הדיוטי פרי: " מי שקונה מעל 120 דולר מקבל בושם לאישה או לגבר, מי שקונה מעל 200 דולר מקבל וויסקי, יש מגוון בשמים במחירים מוזלים כמו אנג'ל, 212, אמור אמור, בוס ועוד...גם לגברים יש בשמים מוזלים- הוגו בוס, פאי, 212 ועוד... יש שוקולדים, יש סיגריות, יש שעונים של קסיו, יוניסקס, סווטש, פוסיל ועוד... יש תכשיטים של אמרו, מיכל נגרין ועוד... יש משקאות אלכוהוליים, שוקולדים וכו'.... כמובן שאחר כך חזר על הכול באנגלית...


בתמימותי הרבה חשבתי שאוכל ליהנות מהשידורים במהלך הטיסה אך גיליתי שיש רעשים ולא שומעים כלום. הדיילת אמרה שמייד תשלח מישהו לסדר את העניין. ה"מייד" הגיע כעבור 40 דקות בדמות דיילת אחרת שאמרה: "יש בעיה בחלק גדול ממערכת השמע במטוס, אנחנו מודעים לכך, אין מה לעשות".

מכיוון שהטיסה הינה טיסת לילה היה ברור לנו כי בערך כשעה לאחר ההמראה האורות נכבים על מנת לאפשר לנוסעים לישון. אך לא כך אצל מר לוי – המכירה של מוצרי הדיוטי פרי נמשכה כשלוש שעות. היא כללה גם ריסוס בשמים שונים בתוך המטוס עד לכדי מחנק. הבחור שישב במושב לצידי הלך לעמוד ליד אשתו בסוף המטוס מפאת הריח הלא נעים והרעש ממכירת המוצרים. הקפטן כנראה שכח שחלק מן השירות הוא גם לכבות את האור ולאפשר לנוסעים מנוחה/שינה הרי מדובר בטיסת לילה מאוחרת. לאחר פניות חוזרות ונשנות של נוסעים ממורמרים אחרים על האורות נענו שוב ושוב ש"אלו הנהלים בטיסה, חייבים למכור עגלת דיוטי פרי, זה חלק מן השירות".. לאחר שקמה קול צעקה במטוס הואיל מר לוי לכבות את האור למשך כעשר דקות לפני נחיתה.

אנו מאוכזבים מאוד מהשירות של חברת ארקיע קווי טיסה בינלאומיים. השירות בשני הטיסות היה מתחת לכל ביקורת וצר היה לנו לגלות כי ארקיע לא משכילה לשמר את המוניטין הטוב שיש לה בטיסות הפנימיות. בעת המתנה למזוודות נשמעו תלונות מאנשים ממורמרים ועייפים על הטיסה ועל התנהלותו של מנהל הדיילים. הגענו לארץ מרוטי עצבים ועיניים לנסיעה ארוכה לאילת ללא דקה אחת של שינה.



כעס עייפות פגימה בסוף של החופשה סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה