פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת ארקיע אינה מגיבה לפניות לקוח להחזר כספים בגין ביטול כרטיסי טיסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד 39301 תל אביב 61392 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/8/2009 רכשתי 2 כרטיסי טיסה לפריז על סך 4011 ש"ח (1030 דולר) לתאריך 2/9/2009 לי ולאישתי. Res no. 2904875
בתאריך 30/8/2009 ביקשתי לבטל את הכרטיסים בעקבות פטירת אמא של אישתי.
לפי דרישת החברה מסרתי אישור פטירה.וצילום תעודת זהות של אישתי
היום חודש ימים אחרי , על אף פניות חוזרות בטלפון לסוכן , בפקס ובאימייל לארקיע - שירות לקחות, לא קיבלתי תשובה או התיחסות כלשהי לא בטלפון לא בדואר וגם לא באימייל. נתק מוחלט.
חברת ארקיע פשוט מתעלמת מהלקוח ואינה מאפשרת לו ליצור איתה קשר טלפוני אלא רק באמצעות פקס שעליו היא אינה עונה כלל (חודש ימים)..
כיצד ניתן לחייב את חברת ארקיע לשלוח תשובה ולהתיחס לדרישה להחזר כספים

מה שאני מבקש שארקיע תחוייב להגיב לפניית לקוח תוך פרק זמן מתקבל על הדעת
ההחזר הכספי מעוגן כבר בחוזה ההתקשרות כפי שמצוטט בפיסקה דלהלן:

הודעה בדבר ביטול ההובלה
הזכות בידי הנוסע לבטל את חוזה התובלה, לאחר ההזמנה, על ידי הודעה שתינתן למוביל, כפוף לתנאים כדלקמן: ניתנה ההודעה לא פחות מ- 72 שעות לפני השעה הנקובה להמראה, יחזיר המוביל לנוסע את דמי התובלה בניכוי של 15%

בכבוד רב
ששון שילו
[email protected]
3041 ש"ח (85% מ4011 ש"ח) סוג הנזק :
תגובה מחברת ארקיע , החזר הכספים בהתאם להסכם פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
מר שילו פנה ישירות אל חברתנו בתאריך 16 בספטמבר, 2009, ותשובה נשלחה אליו ישירות בתאריך 22 בספטמבר, 2009.

דמי הביטול נגבו בכפוף לתנאי ההתקשרות.

נבקש להאיר כי הציטוט המובא בפנייתו בדבר תנאי הביטול הובא מתנאי ההתקשרות של חברת "ארקיע קוי תעופה ישראליים בע"מ" עבור טיסות לאילת, ואינו קשור בשום צורה לתנאי ההתקשרות של חברת "ארקיע אינטרנשיונל" בטיסות לחו"ל.
תגובה:
דמי הביטול נגבים בכפוף לתנאי ההתקשרות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה