פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מועד טיסה מספר פעמיים ושינוי מסלול בלי לעדכן את הלקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חופשה לאילת דרך ארקיע ומועד הטיסה שנקבע לי היה 9.20 בבוקר לאחר כמה ימים שינו לי את מועד הטיסה לשעה 10.20 בבוקר וכמה ימים לפני הטיסה שוב שינו את מסלול הטיסה שכן היתי אמור לטוס ישירות לאילת ושינו את המסלול בנחיתת ביניים בשדה דוב כאשר היתי בדרך לשדה התעופה בחיפה קיבלתי צילצול מחבר שטס איתי באותה טיסה והתברר לי ששוב הקדימו את הטיסה לשעה 9.50 בבוקר אך כמובן אף אחד מנציגות ארקיע לא התכן אותי היתי בלחץ נורא וכמעט עשיתי תאונה בדרך. הילדה בכתה בגלל כול הלחץ שהיה נוסף לכול זה האישה שלי שכחה תיק עם בגדים ואיפור ברכב ומה שקרה הגענו לאילת בלי בגדים ובלי ציוד מינמלי שאדם צריך שיהיו איתו . מהחופשה בטח שלא נהנתי ואם היה לי אפשרות היתי חוזר ומבטל את החופשה מאוד התאכזבתי מחברת ארקיע שמזלזלת בלקוח שלה ומה עוד שאני חבר מועדון בחברת ארקיע שילמתי במיטב כספי לחופשה שהיתי אמור להנות בא אך לצערי מאוד התאכזבתי ופשוט הרסו לי חופשה ...
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה