פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה שבוטלה עקב אי יכולת המטוס להעמיס כלוב גדול של כלב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: בקשה להחזר כרטיס טיסה שלא נוצל עם עלויות נוספות

שמי עמי גולדנשטיין (ת.ז.: 027135862) רכשתי דרך סוכנות נסיעות, אופקים, כרטיסי טיסה מקפריסין לישראל לתאריך ה 1 בנובמבר. בעת הזמנת כרטיסי הטיסה ציינתי כי עליי לטוס עם שני כלבים במשקל כולל של כ 50 קילו. סוכנת הנסיעות קיבלה אישור מחברת ארקיע לגבי הכלבים וציינה כי עלינו לדאוג לאישורים הרלוונטים מהווטרינר (אשר הושגו).
ביום הטיסה הגענו לשדה התעופה עם הכלבים בכלוב מתאים אך אחראית המשמרת, שושי, לא אישרה את העלאת הכלבים לטיסה בטענה כי המטוס קטן מכדי להכיל את הכלוב בתא המטען. אציין כי למרות כל ניסיונותיה למצוא פתרונות למצב לא נמצא פתרון ונאלצתי לחזור עם הכלבים ללימסול ואישתי, אשר בהריון מתקדם, נאלצה לטוס לבד עם כל הכבודה ועם בני בן השנה וחצי.
אני פונה אליכם בבקשה לקבלת החזר כרטיס הטיסה שלי שלא נוצל (200$) בתוספת פיצוי הולם על מונית שנאלצתי לקחת חזרה מלימסול ושוב למחרת (150 אירו). אציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי ולאשתי שנאלצה לטוס לבד (בחודש 9) עם כל הקושי שבדבר.

הגשתי את התלונה כבר בדצמבר אך מאז חברת אופקים אומרת שזה בטיפול והעניין אמור להיפטר. אך עד היום עוד לא פנתה אליי חברת ארקיע ולא קבלתי שום פיצוי.

אני מצפה למענה בהקדם האפשרי

עמי גולדנשטיין
טלפון: 0548885467
כספי סוג הנזק :
כסף פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה