פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השארת המזווה בנתבג נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היי בערב חג הפסח טסתי לאילת והמזווה שלי נותרה כנראה בנתבג מה ניתן לעשת אם רק לאחר 3 ימים היא נמצאה לאחר שקניתי דברים (בגדים ובגדי -ים)
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שרון - שירות לקוחות שם ותפקיד:
האירוע המתואר אינו מוכר לנו, שכן לא התקבלה במחלקתנו כל פנייה בנושא.
מחלקת שירות לקוחות של ארקיע, עומדת לרשות הלקוחות , שיכולים לפנות בצירוף כל המסמכים הרלוונטים המקוריים.
תגובה:
במידה ותהייה פנייה מסודרת לחברתנו, ולמרות שחלף זמן רב מאז קרות האירוע, ננסהלתחקר ולהשיב ישירות לגברת . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה