פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור במועד המראה לאילת ב-6 שעות. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-18/3/10 קניתי זוג כרטיסי טיסה לאילת דרך הדקה ה-90.ליום ה', ה-6/5/10 בשעה 14:05 בטיסה 845 בארקיע. הגעתי לשדה בשעה 13:00 כמבוקש ונמסר לי בהגעתי שיש שעה איחור והטיסה תצא ב-15:10. משעה זו כל רבע שעה נאמר לנו שעוד מעט יוצאים וכך משכו אותנו עד 20:00. בשעה 20:45 נחתנו באילת והמזוודה הגיעה ב-21:15.בשעה 21:30 הגענו למלון. אני מבקשת החזר כספי של היום חופש שאיבדנו,על הטיסה,שהייתה אמורה לצאת בצהריים ויצאה בלילה,אלו תעריפים שונים ועל עוגמת הנפש נגרמה לנו.
כספי,עוגמת נפש, סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה