פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בכריתים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון האחרון טסנו דרך חברת ארקיע לנופשון בכריתים מלון 5 כוכבים CRETA MARIS

הנופשון הוזמן מבעוד מועד במאי (על מנת שלא יקרה מצב של חוסר מקום) דרך חברת צבר.
לאחר הנחיתה בכריתים הופננו לאוטובוס שאמור לקחת אותנו למלון (מרחק 25 דקות נסיעה משדה התעופה)

לאחר 5 דקות נסיעה בפתחו של מלון אחר באמצע העיר ליד בתי עסק עצר האוטובוס וביקש מכל הנוסעים לCRETA MARIS לרדת מההאוטובוס כי יש טעות באוטובוס ועוד כמה דקות יגיע אוטובוס חלופי לקחת אותנו למלון.
כמובן שכולם ירדו וחיכו בכניסת המלון לאוטובוס (מיותר לציין את החום הכבד ואת הילדים העייפים שקמו באמצע הלילה... ) אבל כולנו חיכינו בסבלנות (קבוצה של 20 30 איש עם ילדים)
לאחר 15-20 דקות בערך שלא הופיע שום אוטובוס באופק פנינו לנציג ארקיע מקומי בטלפון לברר על האוטובוס .... הנציג טען שהוא לא יודע במה מדובר ואין לו כח להתעסק עם זה.
פנינו לקבלת המלון שבו המתנו אולי הם יכולים לברר על האוטובוס... להפתעתנו הרבה התבקשנו להציג את שוברי המלון שלנו על מנת לבדוק אולי חלקנו רשומים למלון הזה... לפני שהם יבררו על האוטובוס.

לתדהמתנו גילינו שלמרות שבשובר המלון רשום CRETA MARIS
אנחנו בעצם רשומים למלון הנוכחי שמעולם לא שמענו עליו....!!!!!

לאחר מספר טלפונים וברורים דרך חברים מהארץ וחברים שחיכו בCRETA MARIS
התברר שלפני שבועיים ההזמנה שלנו ב CRETA MARIS בוטלה ללא ידיעתנו וובוצעה הזמנה חדשה למלון אחר ונאמר שאין מקום יותר ב CRETA MARIS.

הנציגים של צבר בארץ ניסו לברר אבל טענו שאין מה לעשות ואין ברירה אלא להישאר במלון החלופי.

מיוזמתנו לקחנו מונית למלון השני (מרחק 20 דקות נסיעה) ושם לאחר כמה שעות!! של ויכוחים והתעקשות למרבה הפלא נמצא חדר!!!
הייתה גירסה מסויימת שנשרפו בונגלוסים במלון ולכן העבירו אותנו למלון אחר מחוסר מקום!
א. לא הייתה בעיה עם הבונגלוסים כי אני נוכחתי במקום כשנתנו חדרי בונגלוסים לאורחים חדשים שהגיעו באותו יום!!!
ב. יום למחרת הארוע ביקשתי לבדוק אם יש מקום בבונגלוסים ונאמר לי שכן וכמובן שאני יכולה גם לעבור לחדרים אחרים כי אין שום בעית מקום!!!!
ג. נניח שאכן הייתה שרפה במקום וידעתם על זה לפני שבועיים למה לא ידעתם את הנוסעים שהוחלף המלון??
ד. הנופש הוזמן מראש עם משפחה שכבר חיכתה לנו במלון מיום שישי ( לא דרך צבר או ארקיע) ופיצלו אותנו ללא ידיעתנו!!

אין לי מילים להביע את החוויה המזעזעת שעברה עלינו באותו יום
מדינה זרה, חום כבד עם ילד בן 3 לא אכל ולא נח משעה 5 בבוקר על 14:00 בצהריים, נציגי מלון אנטיפתים שלא אכפת להם לזרוק אותנו מהמלון בחום הכבד
וחוסר עזרה מהנציגים בארץ. הרגשנו שאנחנו לבד ואין עם מי לדבר פה !!
מ ז ע ז ע!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם לביזבוז הזמן עוגמת הנפש והעלבון !! פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
אירעה שריפה באחד מאגפי המלון. כתוצאה מכך ההנהלת המלון נאלצה להעביר אורחים למלון חלופי באותה רמה.
בסופו של דבר הועברה האורחת לחדר בבנין המרכזי של המלון המקורי.
תגובה:
הנוסעת קיבלה מענה באופן ישיר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה