פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת טיסות וחוסר התאמה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני 9.8.2010 בשעות הערב הזמנתי טיסות מוזלות לאילת דרך טלפון ,ביקשתי להזמין טיסות מיום ראשון משדה דוב וחזרה מאילת ביום חמישי כלומר תאריך 15.8.10 לזוג וחזור 19.8.10 נאמר לי שנשארו שלושה מקומות אחרונים לשעה בהלוך 5.30 בבוקר וחזרה 22.20 בלילה תשלום 700 שח לזוג הלוך וחזור.הסכמתי נתתי את מיספר הויזה קיבלתי את מיספר ההזמנה והעינין ניסגר .לא נאמר לי שום דבר לגבי ביטול למרות שאני יודעת את ההליך ,ביום ראשון ה15.8 הגעתי לשדה ולדאבוני נאמר לי שאני לא רשומה על הטיסה שלפי מספר ההזמנה הטיסות שלי בתאריכים שונים כלומר 19.8-22.8 הייתי המומה זה לא מה שהזמנתי לא היה מקום על הטיסות ויש אפשרות לעלות רק בשעה 17.10 בערב במחיר מלא לזוג לא הייתי מוכנה למחיר כזה ולחכות הרבה שעות .הברירה היחידה שלי לחזור הביתה ולהשכיר רכב כל היום הלך הגעתי למלון בשעות הערב מותשת ועצבנית אני טסה הרבה עם ארקיע ובתופעה כזאת לא ניתקלתי.באותו יום שוחחתי עם ארקיע דיברתי עם מוחמד שאמר לי שאפשרות שלי לבטל טיסות ולשלם 200 שח בסך הכל לביטול לזוג ואם אני רוצה לא לשלם לשלוח פקס לשירות לקוחות לא היה לי פקס באילת אני פונה אליכים לקבל את כל הכסף חזרה ושלא נדבר על פיצוי על עוגמת נפש טירחה כסף ניזרק לשוא תחזירו אלי רחל אטלן 0503989361 אימל [email protected] לטיפולכם ומבקשת תשובה מהירה !!נב. היתה עוד משפחה עם אותו מקרה !!
עלבון עוגמת נפש ו סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
התייחסות נשלחה ללקוחה תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה