פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מגיבים לתלונה שנשלחה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי לשירות לקוחות מכתב ובו מפורט כל הבעיות אך אין תשובה והתיחסות! אין עם מי לדבר,חברה שמכבדת את עצמה לא נוהגת כך!! ומדוע אי אפשר לדבר בטלפון לשירות לקוחות וכך לקבל מענה ישירות לטיפולכם! טל 0503989361 רחל אטלן!
עוגמת נפש, עלבון וביזבוז זמן!~ סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
גב' אטלן פנתה לחברתנו ביום 22/8/10 ונעתה במכתב תשובה כבר באותו היום.
מכתב התשובה נשלח לכתובתה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה