|
|
|
|
|
|
לא מגיבים לתלונה שנשלחה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 15 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלחתי לשירות לקוחות מכתב ובו מפורט כל הבעיות אך אין תשובה והתיחסות! אין עם מי לדבר,חברה שמכבדת את עצמה לא נוהגת כך!! ומדוע אי אפשר לדבר בטלפון לשירות לקוחות וכך לקבל מענה ישירות לטיפולכם! טל 0503989361 רחל אטלן!
|
עוגמת נפש, עלבון וביזבוז זמן!~ |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
גב' אטלן פנתה לחברתנו ביום 22/8/10 ונעתה במכתב תשובה כבר באותו היום.
מכתב התשובה נשלח לכתובתה. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|