פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אינפורמציה חשובה ביותר בנושא ביטחון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי לשלושת ילדי חבילה ללונדון בטיסות של בריטיש,ההזמנה התבצעה אצל מירב מנתניה והוסבר לה כי מדובר בילדים שנוסעים לבד.הזמנה3718068
ילדי נחתו בהיתרו ונעצרו ע"י משטרת הגבולות בטענה כי לא הביאו אישורים המאשרים כי הם אחים ולא הביאו אישור מהורים עם הוכחות להיותם אחים ולאישורם של ההורים לנסיעתם.הילדים הושפלו,הועברו לצד ,נאסר עליהם שימוש בפלאפון הנייד
ועברו תיחקור מאד לא נעים ע"י משטרת הגבולות באמצע הלילה עד אשר בני ביקש שיצרו קשרעמנו בארץ כדי לאמת את דברם ואכן דיברו אתי ,הוסבר לי כי הכל נעשה לצורך ביטחונם של הילדים כדי למנוע חשש לחטיפות ילדים ועניתי על שאלותיהם והם שוחחרו לאחר שעתיים מתישות ומבהילות.מסתבר כי זהו נוהל מקובל בלונדון וידוע שיש להביא אישורי הורים בזמן שילדים נובעים לבד או עם מבוגר אחר שאינו ההורה.
כיצד חברה כה גדולה ורצינית כארקיע לא מעדכנת את הנוסעים בפרטים כה חשובים
בעודכם מודעים כי מדובר בילדים והינכם ערים לנושאים הביטחוניים.
עליכם בראש ובראשונה לספק מידעים חשובים ביותר ולא רק לדאוג לקבל את הכסף ומייד.
אני רואה בכך חוסר מקצועיות ,רשלנות ובצע מכירות מתוחכם מאד ולא יותר מכך.
חבל מאד שזה הרושם לאחר מס' רב של נסיעות דרככם.
רשלנות זו תועבר על ידי לגורמים נוספים אשר יתנו חוות דעת משפטית בנושא.
עלבון,בושה וטראומה סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני שם ותפקיד:
אנו מאשרים בתודה קבלת הפניה והננו מתכבדים להשיבכם.

על פי הנתונים שנמסרו לנו אין מדובר ב-3 ילדים, כי אם במבוגר בן 21 ו-2 ילדים בגילאים 16 ו-11.

הטיסה בוצעה על ידי חברת "בריטיש אירוויס" ואין כל מניעה לטוס בהרכב נוסעים כזה, כמו גם להיכנס לבריטניה.

לחברתנו אין כל שליטה על התנהלות גורמי משטרת הגבולות ושיקוליהם.
תגובה:
צר לנו על אי הנעימות שחוו בני המשפחה, כמתואר בפניה.

כאמור, לחברתנו אין כל שליטה על התנהלות גורמי משטרת הגבולות ושיקוליהם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה