פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאריך ושעת טיסה< נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קליק-מרכז הזמנות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.5.2011 שוחחתי עם מעיין ממרכז ההזמנות קליק וסוכם ביננו טלפונית טיסהמ:אילת ל:נתב"ג בתאריך 7.7.2011 בשעה 8.50 בבוקר.בהמשך נאמר לי שכדי לשלם מזומן נצטרך לגשת לשדה דב,ואין ערבות לגבי מחיר הטיסה.וכך נעשה בו ברגע הודעתי לבעלי יצחק ציון והנ"ל נסע לשדה דב לתשלום בעבור 7 נפשות.אציין שבעלי אינו יודע קרוא וכתוב שילם 99ש" לאדם כפול 7 נפשות.לקח את ההזמנה והלך.ביום ה-05.6 אני אישתו עיינתי בהזמנה ולתדהמתי גיליתי שהתאריך 07.6 אינו תואם את מועד חזרתי מ:אילת(אציין שהזמנו מקום במלון קלאב הוטל לתאריכים 03.7.2011-07.07.2011,כמו כן שעת הטיסה שסוכמה עם גב' מעיין 8.50,שונתה בהזמנה ל:06.30 בבוקר.כשפניתי אליהם טלפונית נאמר לי שאיציק ביצע את ההזמנה ואין אפשרות לשנות זאת.ללא ברירה נאלצתי לבטל את הטיסה ולשלם סכום ביטול ע"ס 350 ש"ח שכל העיסקה עלתה ל-7 נפשות 700 ש"ח.ממש מגוחך..אציין שביום חזרתי יש לי ארוע משפחתי חשוב וגם שילד אחד מהמשפחת לא בנוי לנסיעות ארוכות ואלה הם חלק מהסיבות להזמנת הטיסה אציין שבשיחתי הטלפונית עם איציק מבצע ההזמנה+ומשה האחראי הוצע לי טיסה לתאריך 7.7 בשעה 06.30 בבוקר בסכום של 109 ש"יח לאדם+על כל מזוודה אצטרך לשלם תוספת של 20 ש"ח.וכמו שאמרתי סירבתי להצעה.מס' פנייה לביטול ההזמנה:576172589 .דחוף.דחוף.דחוף
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיסה לתאריך שהתבקש מלכתחילה ללא עלות נוספת פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה