פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארוחות בטיסה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כמה חודשים ביצעתי הזמנה של שני כרטיסי טיסה מקייב לתל-אביב (טיסה IZ352, 23\03\11) ומתל-אביב לקייב (טיסה IZ351, 04\05\11), הזמנה מספר 3675943, קבלה מספר 1656500.
בעת ההזמנה הציעו לי לרכוש שירותים נוספים - ארוחה + מזוודה בעלות של 25$, כאשר ארוחה לכיוון עולה 8$. מכיוון שהוזמנו 2 כרטיסים הלוך וחזור כולל ארוחות, עלות הארוחות 8$*4=32$.
במהלך הטיסה לא חולקו ארוחות, על אף ששילתי עבור זה כסף, הדיילת אמרה שהארוחה לא כלולה.
אבקש החזר מלא על הארוחות ופיצוי על הצורת ההתנהלות של חברכם.
בתודה מראש,
אדוארד
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה