פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונתי תאריך טיסה+שעת טיסה נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדה דב כתובת:
קליק מרכז הזמנות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.06.2011 פניתי אליכם לגבי תלונה על מארכז ההזמנות קליק-ארקיע לגבי טעות בתאריך הטיסה+השעה ונרשם לי בנערכת שיהיה 14 יום למתן תגובה לארקיע מיום 07.06.2011.היום עברו 14 ימים והחברה עדיין לא הגיבה

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה