|
|
|
|
|
|
המשך לתלונתי תאריך טיסה+שעת טיסה |
נושא התלונה: |
יום שני 06 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שדה דב |
כתובת: |
קליק מרכז הזמנות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.06.2011 פניתי אליכם לגבי תלונה על מארכז ההזמנות קליק-ארקיע לגבי טעות בתאריך הטיסה+השעה ונרשם לי בנערכת שיהיה 14 יום למתן תגובה לארקיע מיום 07.06.2011.היום עברו 14 ימים והחברה עדיין לא הגיבה
|
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|