פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזוודה שלא הגיעה אל יעדה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת-נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב3/7/11 הייתי אמורה לעלות על טיסה מאילת לנתב"ג בשעה 12:40.הטיסה המריאה אחרי איחור של למעלה משעתיים (בשעה 14:50).לאחר נחיתה חיכיתי לצאתה של המזוודה שלי וגיליתי כי המזוודה לא נמצאת.עובד שהיה במקום נתן לי למלא טופס אבדה ואמר לי שיום למחרת בבוקר יצרו איתי קשר וישלחו לי את המזוודה הביתה.
לא התקשרו ולא שלחו את המזוודה.אני נערה בת 18 שלא מבינה מה לעשות.התקשרתי לארקיע והם נתנו לי טלפונים לא מתאימים ושגויים.איני יודעת מה לעשות ולאן לפנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לכל הפחות ליצור איתי קשר כפי שהובטח וכמובן למצוא את האבדה. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
הפנייה הועברה לטיפול מחלקת אבדות ומציאות אשר עושה כמיטב יכולתה לאיתור המזוודה.
מספר הטלפון של המחלקה: 036902205
תגובה:
ראו דלעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה