פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות משפילה של בטחון ושל דיילת בטיסה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שמי אולגה לב, ואני מנכ"לית / בעלים של חברת תיירות נכנסת
החברה עוסקת בתיירות נכנסת מרוסיה וארצות חבר העמים.
יום ביומו אנו עוסקים בעבודת קודש להביא תיירים חדשים לישראל, ואינני צריכה להרחיב בחשיבות עבודתנו עבור קידום התדמית החיובית של מדינת ישראל.
מידי כמה חודשים אני נוסעת לרוסיה ולאוקראינה, במסגרת עבודתי, כדי לנסות להגדיל את כמות התיירים שיבואו לישראל, תוך העברת סמינרים בין עשרות סוכנויות נסיעות כל פעם, בהם אני פועלת כשגרירת הסברה ומשבחת את יופייה המדהים של המדינה שלנו ושל האנשים החיים בה.
והנה, ב 13.7.11 כשאני חוזרת עם העובדת שלי שהצטרפה אלי , מנסיעה כזאת לארץ ( טיסה 352 IZ בשעה 19:35 ) , אנחנו מעוקבות ע"י אשת בטחון לפני העלייה למטוס.
להלן התרחשות העניינים שהייתה בהמשך :
תיק היד שלי, ובו כל תכולתו כולל הטלפון הסלולארי נלקח ממני, הובלנו לחדר נפרד בו הפשיטו אותנו עד התחתונים, אשת בטחון מיששה את גופי מכף רגל ועד ראש בלי לתת כל הסבר. לחברתי הרסו את הארנק, ולמזוודה שלי נגרם נזק תוך כדי חיפוש בו, היחס אלינו היה כאילו פושעות. כאשר ביקשנו לשתות מים, אמרו לנו בגסות שלשתות כבר נספיק בישראל. הוחזקנו בחדר סגור כ 3 שעות, במהלכן קיבלנו יחס משפיל ובוטה ללא כל הסבר, כאילו היינו פושעות בסדר גודל בינלאומי.
כאשר כבר הגענו למטוס בליווי 3 אנשי בטחון (בדומה לליווי אסירים), שאלנו, מדוע היחס המשפיל, ענה אחד מהם שאם היחס לא מוצא חן בעינינו, שלא נטוס עם ארקיע. כאשר כבר נכנסנו למטוס, הושיבו אותנו בשורה 25 ובהמשך נאמר לנו שלא מגיע לנו אוכל במושבים האלה. שאלתי את הדיילת מדוע הושיבו אותנו במושבים כאלה, אז היא צווחה עלינו שצריך היה להגיע בזמן. לאחר שהראנו לה את הכרטיס שרכשנו, היא בבוז זרקה לנו סנדוויצ’ים, כאילו היינו כלבים.
במשך כל הטיסה הייתי עם דמעות בעיניים, לא מבינה למה זה מגיע לי. בסך הכול נסעתי לקדם את האינטרסים של מדינת ישראל ובעקיפין גם של ארקיע.
אני מבינה את חשיבות הבדיקה הביטחונית, אבל זה כבר עבר כל גבול הטעם הטוב, בלשון המעטה.
אני וחברתי לעבודה נפגענו עמוקות איננו רוצות לעבור על סדר היום עם המקרה שלנו.
אני חושבת שיש לעשות הכול כדי שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם.
בכבוד רב,
אולגה לב
כספי סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
העובדים אליהם התייחסה הנוסעת אינם עובדי ארקיע או נציגיה.
הליך הבידוק הביטחוני בחו"ל הינו באחריות הריבון המקומי.

תגובה:
תגובה נשלחה ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה