פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של 8 שעות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/8/2011 טסתי בארקיע לצפון איטליה ולאכזבתי הרבה
איחור של 8 שעות ללא הודעה מראש לא טרחו להודיע על האיחור המוגזם במקום שתהיה המראה ב- 0045 נדחה ל-8 בבוקר כל הלילה בלינו בשדה תעופה החברה לא טרחה להודיע לנו על האיחור המוגזם לטענתם הם התקשרו בשעה 20:00 בלילה בשעה הזו כבר הינו בדרך לתל אביב בגלל המרחק משדה תעופה לילה שלם הינו זרוקים בשדה תעופה בלי שינה רק בשעה 9:00 בבוקר
היתה המראה בעקבות כך נהרס לנו הטיול והפסדנו יום מהטיול נגרם לנו עוגמת נפש בזבוז זמן ועלבון אבקש לפצות אותנו על הנזק שנגרם לנו .
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו טיסתם של הנוסעים התעכבה בשל תקלה טכנית שהיא בבחינת כוח עליון.
הודעה הועברה מבעוד מועד בשעה 1900 לכל הסוכנים.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה