פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוח עמית ארקיע ונוסע מתמידאני נתקל בזמן האחרון בשרות לקוי ,ללא אדיבות במענה הטלפוני .
לתאריך 03-07 הוזמנה טיסה לי ולאישתי לחיפה מאילת ,ביקשתי מהנציג שלכם לשלוח לי חשבונית על ההפרש בין התיק תק שלי ,כאשר הדגשתי שחשבונית תצא בנפרד על שמי היות ואני מקבל החזר כספי ממקום העבודה .
נציג השרות שלכם מסר לי שלא תהייה שום בעיה ,אך לדאבוני הרב כשקיבלתי את החשבונית לא בוצעה הפרדה בחשבונית .
ביקשתי שוב במרכז השרות של ארקיע ,והסברתי שוב את עצמי אך ללא הועיל ,
נציג השרות שלכם לא היה אדיב ,חוצפן ,אינו יודע מהו שירות ואני מאמין שלא בודקים את כל מערך נותני השרות הטלפוני של ארקיע .
אני נתקל בהמון בעיות שרות בחברת ארקיע ,אשמח לעדכן נציג שרות שלכם טלפונית ,לידיעתכם כשמבקשים את אחראי שרות מענה הטלפוני ,תמיד מוסרים לי שהוא עסוק ,ולעולם לא מעבירים את השיחה למנהל או אחראי מטעמכם .
כנוסע ותיק של ארקיע מעל 50 טיסות בשנה אשקול את בשנית לרכוש כרטיסים דרככם .

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה