פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש והחזר כספי נושא התלונה:
בן זקן  מרסדס שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון : עוגמת נפש והתעללות בלקוחות

שלום לך , בתאריך 11.08.11 התקשרתי למוקד הזמנות (לאחר שנותקתי 3 פעמים) ושוחחתי עם ריקרדו

הזמנתי טיסה לבעלי ולי על שם ליאור קישלס ומרסדס בן זקן לאילת (הלוך וחזור) , הלוך 01.09.11 וחזור 04.09.11 מס הזמנה 3953817

ובכן הגענו ב 01.09.11 ומימשנו את הטיסה הלוך , לאחר סיום הנופש באנו לטוס חזור ולהפתעתנו הרבה הנציג שרות טעה וביצע שתי הזמנות הלוך במקום הלוך וחזור

מכאן החל מסע ההתעללות שלכם בנו ! ואני מתכוונת לכל מילה !

שוחחנו עם מנהל בשם "מדי" שמסר שאין לנו ברירה אלא לשלם על עוד טיסה ולאחר מכן יזכו אותנו כי אין עם מי לדבר בשבת !!!!!!! אבל לגבות תשלום של טיסה יש !!!!
הבטיח שמנהל יחזור אלינו ביום א עד עשר (מה שלא הבנתי כי בעצם הוא מנהל אך ללא סמכות של החזר, אך להבטיח החזר הוא יודע) מה שלא היה .

טסנו ביום א , היה עיכוב שלא הודיעו לאף אחד ולא היה את מי לשאול .

התקשרתי שוב לשרות , בכל פעם נותקתי ועד שמצאתי עם מי לדבר מסרו שזה בטיפול וזה ייקח זמן , כמה זמן ????????

בתאריך 09.09.11 שוחחתי עם נציגה בשם "נויה" הסברנו לה את המצב , היא התייעצה עם מנהל וחזרה למסור לנו שזה בטיפול .

אתמול דיברנו עם מנהלת השרות "חלי" שדאגה להאשים אותנו שלא ראינו זאת ושזו בעיה שלנו כי כרגע אין אישור לזיכוי והיא בודקת .(אחרי שיחה של שעה )

למה אני אשמה בטעות ?????

למה עדיין לא קיבלתי החזר כספי ???????

אני דורשת החזר + פיצוי הולם ביותר לחוויות השרות הנוראית שקיבלתי
לא חשבתי שזה השרות של ארקיע !!!!!


בברכה
מרסדס בן זקן
050-5888700
ועוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה