פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב 3 שעות בטיסה, חוסר זיהוי נוסע, נזק למזוודה נושא התלונה:
ג'רבי שולמית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך נשוא מכתב זה הייתי אמורה לחזור מאילת לנתבג. נציגת ארקיע בשדה לא זיהתה את שמי בין הנוסעים עיבה אותי בדלפק כשעה ורק אח"כ פנתה למנהלת שלה. בנוסף שברו לי את המזוודה שיצאה מכלל שימוש תוך כדי כך שחויבתי בהוצאות מיותרות הנ"ל התייחסה אליי בזלזול ובסיכומו של דבר העלתה אותי לטיסה בשם של נוסעת אחרת גרבי סוניה
עוגמת נפשבזבוז זמן זלזול סוג הנזק :
פיצוי על הנזק למזוודה ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה