פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב טיסה ושירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.9 בטיסה חזרה לארץ מקייב, טיסה שאמורה היתה לצאת בשעה 21:00 התעכבהההמראה ויצאה ~22:00. לא זאת בלבד, סידורי הקרקע לאחר הנחיתה ארכו זמן רב מעל הסביר! בעקבות כל העיכובים הנ"ל נאלצתי לבטל פגישה חשובה בעלת השלכות עתידיות!!

ללא קשר לפגיעה הנ"ל, ראוי כי אציין שרמת שרות הדיילות במטוס היתה נמוכה....

כאדם שטס מספר רב של פעמים בשנה- והתנסה לא מעט ברמה ואיכות השירות בחברות תעופה- זו היא טיסתי הראשונה בארקיע וקרוב לוודאי האחרונה!!!!
להזכירכם!!! לקוח לא מרוצה מפרסם דעותיו ברבים!!!!
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
טיסת ארקיע מקייב בתאריך 21/9 התאחרה ב-38 דקות בשל הגעתו המאוחרת של המטוס עקב מגבלות הקשורות בביטחון עליהם לא היתה לחברתנו כל שליטה.
הצטערנו לקרוא כי הנוסע מצא פגם בשירות אותו קיבל בטיסה.
אנו תקווה לשרתו לשביעות רצונו המלאה בעתיד.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה